Până în prezent, a fost realizată legătura pe cele trei direcții a liniilor de tramvai în intersecția dintre străzile Primăriei – Decebal – Calea Aradului, dar și în intersecția dintre străzile Aviatorilor – Calea Aradului.
De asemenea, sunt în curs de finalizare lucrările de realizare a liniei de tramvai în zona străzilor Făgărașului, Ceyrat și în depoul OTL. Asocierea formată din firmele SC Mari-Vila Com SRL, SC Abed Nego Com SRL și SC Aquacons SRL are termen de execuție luna octombrie 2021.
Trimite articolul
XOmul de bază este cel care sprijină lopata cu umărul să nu atingă pământul. o mai și plimbă un pic să nu se plictisească într-un loc. Momentan doar Abed Nego mai face câte ceva. Dar adevărații specialiști au fost bucureștenii de la Mari-Vila, O mână de 7oameni au lucrat 12 ore pe zi inclusiv sâmbătă vreo 6 ore. Am stat în zile de sâmbătă și în dupămese după ce am ieșit și eu de la serviciu, să îi urmăresc cum lucrează. Munca lor la sfârșitul zilei s-a văzut. Au o șefă foarte bine pregătită și ei sunt un grup bine închegat o echipă de lucru care făcea într-o zi cât face Abed Nego cu 15 oameni într-o săptămână.
Trebuia sa fie gata de 1 an si ceva. Chiar avanseaza bine
Nu a fost vorba ca v-a fi green track? de ce ne trebuie betonat in totalitate langa universitate? a fost vorba ca intrarea in parcarea respectiva se v-a face din Blajovici, atunci? in final v-a fi mai multe betoane decat zone verzi, ca de obicei… daca v-a fi macar zone verzi…
-
Nu a fost vorba că va fi;
Se va face;
În final vor fi mai multe betoane… dacă vor fi măcar zone verzi.
Cum comentăm/scriem la fel de prost gândim/lucrăm. Avansăm?
Langa depou de ce nu faceti poze? de cand au inchis strada una singura excavator sparge asfaltul de 3 saptamani… in ritmul asta inteleg ca de ce ne trebuie 3 luni pentru partea de Atelielilor… cum scris si zsizsi, anul asta au reusit sa conecteze liniile pana la depou ca a lucrat cei de la Mari Vila in ritm sustinut, dar de atunci iar numai firma oradeana Abed Nego lucreaza cu viteza melcului… 1 muncitor sparge asfaltul langa depou, 2-3 persoane pun borduriile pentru noile statii, cam 5-10 persoana betoneaza langa universitate si inca 3-4 persoane pun firele de contact, atat. Cu ritmul asta n-au cum sa fie terminata in octombrie, numai daca actuala intrare in depou nu v-a fi schimbata si tramvaiele cu calatori o sa circula pe liniile aceea veche de 20-30 de ani cu viteza de 5km/h…
Pentru Autoarea articolului>
Luna octombrie nu poate fi, sub nici o formă, termen de executie. Eventual, termen de finalizarea. Care este total diferit de termen de execuție! Este bine să te documentezi inainte! Confunzi marfa cu ambalajul!
Lucrari pentru care firme private primesc bani frumosi, dar executate partial cu oamenii OTL-ului in timpul serviciului
Lucrarea avanseaza cu viteza melcului ce fel de firme neputincioase sunt aceste firme care nu sunt in stare sa faca lucrarile la termen si de calitate, mai grav este ca astfel de firme sunt abonate permanent la lucrari din bani public,i cu preturile umflate de 2-3 ori dar ei nu sunt in stare sa le faca. Uitati-va pe Cantemir a inceput sa asfalteze dar in loc sa puna primul strat la grosime corespunzatoare ei il pun de 4-5 cm grosime, peste stratul vechi de zeci de ani care trebuia inlocuit in totalitate, cine verifica respectarea proiectului si calitatea lucrarilor , se pare ca nimeni, sau cei care verifica sunt mana-n mana cu executantul si semneaza ca primarul.