Lotul construit de Nurol (Turcia) are o lungime de 14 kilometri și este prima autostradă din județul Sălaj (descărcarea fiind la Marca, în lipsa conexiunii cu lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș, în contestații).
[eadvert]
CNAIR a scos la licitație un acord-cadru pentru o perioadă de 2 ani și o valoare de 1,8 milioane lei pentru servicii de pază punct fix și patrulare 24 h/24.
,,A3 subsectiunea Nusfalau – Suplacu de Barcau km 66 + 500 – km 80 + 054 si punct de sprijin NUSFALAU , KM 67+300 CALEA I. Asigurare pază patrimoniu prin patrulare si posturi fixe pe Autostrada: A3 subsectiunea Nusfalau – Suplacu de Barcau km 66 + 500 – km 80 + 054, ACORD CADRU- 2 ANI. Valoarea estimata a acordului cadru: Valoarea maxima a acordului cadru este de 1.786.969,92lei fara TVA Valoarea minima a acordului cadru este de 1.306.921,92 lei fara TVA, Cantitatile minime si maxime ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini.” potrivit SEAP, citat de economedia.ro
Lotul Suplacu de Barcău – Nușfalău de pe Autostrada Transilvania este prima inaugurare de autostradă de anul acesta, iar cu acest tronson de 13 kilometri România a depășit borna de 1.000 de kilometri de autostradă și drum expres în circulație, rețeaua având înainte de inaugurare 991 kilometri.
„Atingem și depășim borna de 1.000 kilometri de drum de mare viteză în România. După deschiderea circulației pe Secțiunea Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,55 km) a Autostrăzii Transilvania lungimea drumurilor de mare viteză (autostradă și drum expres) va ajunge la 1004 km. Antreprenorul turc, Nurol Insaat Ve Ticaret SA, a construit și proiectat acest sector de autostradă în 2 ani. Contractul finanțat prin Programul Transport (Programul Transport) a avut o valoare de 384,14 milioane de lei (fără TVA)”, afirmă Cristian Pistol.
Citiți principiile noastre de moderare aici!