Potrivit membrilor asociației, turcii de la Nurol au ieșit excelent din iarnă, reușind să scape de noroaie și să avanseze bine atât la terasamente cât și la structuri.
Contractul pentru cei 13,55 km a fost semnat în 30.09.2020 și are ordin de începere 01.02.2021, cu 6 luni proiectare și 18 de execuție. Proiectul tehnic a fost aprobat în august 2021.
Lotul este banal, fără structuri impresionante, relief perfect plat. Constructorul are doar câteva pasaje și poduri de făcut, un nod rutier și un spațiu de servicii.
Felul în care arată șantierul după sezonul rece ne dă speranțe că antreprenorul, aflat la primul proiect în România, va păstra ritmul bun și își va respecta termenul contractual de finalizare: primăvara anului 2023
Tronsonul de autostradă dintre Suplacu de Barcău și Nușfalău are o lungime de 13,55 km, iar lucrările sunt executate de turcii la Nuriol.
Selina, înger și demon
Singurul tronson de autostradă din Bihor a fost realizat de Selina după un contract care a decurs exemplar, constructorul finalizând lucrările înainte de termen. Cei 5,3 km dintre Biharia și Borș II au fost dați în folosință în septembrie 2020.
Din păcate, restul autostrăzii din Bihor este în aer.
Reamintim că pentru tronsonul Biharia – Chiribiș încă nu s-a găsit o rezolvare între Selina și CNAIR.
Autostrada Chiribiș – Biharia: Incompetența CNAIR vs tupeul lui Rus
Celălalt tronson, dintre Chiribiș și Suplacu de Barcău, este blocat după ce Curtea de Apel București a admis cererea depusă de asocierea Drum Asfalt – Trameco, parte a grupului Selina, cu privire la reevaluarea de către CNAIR a propunerii tehnice pentru tronsonul respectiv din A3.
CNAIR e obligată să reevalueze ofertele pentru Suplacu de Barcău – Chiribiș (A3)
Trimite articolul
Xcand turcii lucreaza la noi cum trebuie si “al nostrii” (Selina Group) care tot zic ca “impreuna dezvoltam Bihorul” n-au chef de lucru ca n-au un profit din lucrare cat primesc ei din proiectele facute pt partid in Oradea si in jur si mai bine blocam dezvoltarea judetului… priceless
Altii pot numai selina umbla cu santaj si cersit de bani cu 40% mai mult decat au licitat si inca mai castiga licitatii la cnairceea ce este cam dubios.
Ciot de autostradă în mijlocul nimicului, totuși va fi utilă să nu mai trecem prin Ip și Zăuan. Ideal era să fie gata deodată cu Chiribiș-Suplacu de Barcău, era un ajutor foarte important, că drumul Chiribiș-Suplac nu se va repara nici anul viitor. Rușinea CJ Bihor Bolojan și Mang deopotrivă.