Tronsonul de 13,55 km dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău, care e aproape finalizat, nu va fi dat în folosință încă.
„Atingem borna de 1000 kilometri cu… un minunat muzeu! Cei 13,55 km din #AutostradaTransilvania dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău sunt aproape gata (…) . Turcii de la Nurol mai au doar câteva mici zone unde trebuie așternut stratul de uzură și făcute finisajele. Sunt cu parapetele de protecție instalate pe mare parte din șantier și s-au apucat și de marcajele rutiere. E clar: chiar și cu o mobilizare lejeră în stil estival, autostrada ar fi pregătită de trafic în vreo 3 săptămâni.
[eadvert]
Dar nu vom putea circula la început de august deoarece, în ciuda insistențelor noastre publice reiterate timp de mai bine de un an de zile, oficialii Companiei Naționale Anti-Infrastructură din România s-au lălăit nepermis de mult cu formalitățile birocratice necesare descărcării provizorii de la sud de Suplacu de Barcău. Așa că în loc să adăugăm acum 13,55 km la zestrea de 995 kilometri de autostradă și drum expres aflați în exploatare în țară, mai așteptăm măcar câteva luni până în toamnă. Până atunci, să le mulțumim iresponsabililor din CNAIR pentru acest deosebit muzeu!”, au scris de la Asociația Pro Infrastructură.
Potrivit unui articol publicat de economica.net, CNAIR a anunțat, în luna mai, că sectorul respectiv din ar urma să fie inaugurat în septembrie.
„Potrivit lor (n.red. oficialii CNAIR), până atunci se va rezolva si problema descărcării traficului, astfel încât acest lot să nu fie unul muzeu, după cum avertiza Asociația Pro Infrastructură (API)”, a scris sursa citată.
Sectorul de autostradă Nușfalău – Suplacu de Barcău este realizat de Nurol Insaat Ve Ticaret SA, în baza unui contract în valoare de 384 de milioane de lei. Lucrările au început în februarie 2021, cu termen de finalizare 2023.
Trimite articolul
XAutostrazile din Romania se aseamana cu balada mesterului manole, se construieste dar nu se finalizeaza , de 20 de ani a inceput autostrada Transilvania si nu este facuta nici 25% si aasta doar pe tronsoane izolate cioturi de autostrada, dovedind multa incompetenta la CNAIR si ministerul transporturilor, care se lauda ca au tinut licitatii repetate pe aceleasi loturi pentru unele de sase ori, batand pasul pe loc, Este inadmisibil ca in 20 de ani sa nu fii in stare sa realizezi o autostrada dar banii s-au cheltuit cat pentru 3 autostrazi prin tot felul de suceli, invarteli, comisioane.