Pentru a treia lună la rând, propunerea Executivului județean de a construi autogări la Săcueni și Marghita pică la votul din plenul Consilului Județean. Acolo, PNL profită de nevoia majorității de două treimi și se opune, cerând ca și la Beiuș, respectiv Tinca să se facă asemenea stații de transfer.
Responsabilul pentru transporturi județene, Vlad Gaje arată că Aleșdul și Salonta nu au răspuns solicitării Consiliului Județean, deoarece acolo sunt deja autogări private. Nici Tileagdul nu a răspuns, primarul de acolo căutându-se de teren. Chit că ar trebui să găsească, de vreme ce Județul se tot chinuie dezvolte un parc industrial, în comună.
Între timp, de la Beiuș și Tinca nu vin, încă, Hotărâri de Consiliu prin care să fie cedate Județului terenuri, pentru aceste investiții. Acesta este motivul pentru care cele două localități nu sunt încă prinse în proiectul de Hotărâre al CJ, explică președintele Pasztor Sandor (UDMR). „Vă rog, dle Gaje să conlucrați cu dl Avrigeanu și pe luna viitoare să construim un material cu toate cele patru orașe”, i-a cerut președintele subalternului său, în plen.
Teoria conspirației UDMR-iste
Avrigeanu suspectează avantajarea orașelor cu primari UDMR. „Se doresc anumite investiții în anumite zone. Cei din nordul județului au fost informați din timp. Așteptăm să primească toate materialele de la primării și când vor fi toate pe masă, discutăm”, ne transmite Avrigeanu. Acesta reclamă că nu a fost făcut un studiu de trafic, nu există un grafic de execuție și nu se știe cât vor costa autogările.
Președintele Pasztor respinge bănuielile lui Avrigeanu. „Am trimis același act către toate primăriile, în august. Aceste materiale sunt deja din septembrie pe ordinea de zi. Actele se pot face în câteva zile. Nu e un concurs, pentru toată lumea se face”, asigură Pasztor, arătând că nici problema de finanțare nu există, de vreme ce autogările din județ nu se anunță a fi investiții pretențioase.
Citiți principiile noastre de moderare aici!