Autogara are rostul de a face legătura între liniile de transport în comun urban și cele externe. În contul a aproximativ 1,4 milioane de lei, autogara a fost dotată cu 11 peroane de pe care pleacă, zilnic, aproximativ 250 de curse interne sau externe, bariere în punctele de acces și o clădire cu sală de așteptare și facilitate comerciale. O estimare oferită de managerul OTL arată că aproape 3.000 de călători folosesc zilnic noua autogară.trec pe aici în fiecare zi, motiv pentru care aducerea zonei la anumite standarde a fost absolut necesară. Clădirea administrativă este amenajată cu o sală de așteptare, cu casă de bilete, panouri informative electronice, scaune modern și toalete. Spațiul de la etaj este rezervat pentru alimentație publică dar cu restricție la alcool. În incintă mai e loc și pentru o farmacie.
Primarul a declarat că efortul societății de transport în comun obligă municipalitatea la intervenții în zonă:
„pentru funcționarea optimă a autogării mai avem două lucruri de făcut: să amenajăm zona iar înfățișarea pieței Nufărului să fie corelată cu înfățișarea autogării. Această investiție sper să fie un pas important în transportul integral”. Și edilul și managerul OTL au observant un inconvenient al zonei: prezența piraților din vecinătatea benzinăriei din Nufărul.
În autogară funcționează 11 operatori de transport pe traseele județene, iar cetățenii au la dispoziție și un număr de telefon unde se pot interesa despre curse și orele de plecare. Acest număr este: 0359/434.507 .
Citiți principiile noastre de moderare aici!