OTL testează, până după sărbători, un autobuz Solaris Urbino 12 Hydrogen. “Acest autobuz este silenţios şi cu un nivel foarte scăzut de vibraţii, cu o autonomie de până la 350 kilometri, cu timp scurt de alimentare (aproximativ 10 minute), dotat cu podea complet coborâtă, rampă de acces la uşa 2, acţionată manual, destinată persoanele cu dizabilităţi, dar şi cărucioarelor pentru copii”, a transmis OTL printr-un comunicat de presă.
[eadvert]
Autobuzul are o capacitate de 87 de persoane, din care 33 pe scaune, este dotat cu sistem de ventilaţie, iar în salonul autobuzului există un spaţiu generos, pentru cărucioarele cu rotile. “OTL SA va testa autobuzul până după sărbători, pe traseele de transport în comun ale societăţii iar în urma acestor teste, rezultatele vor fi comparate cu rezultatele autobuzelor electrice şi hybrid pe care societatea le are în dotare, putându-se astfel trage concluziile potrivite privind randamentul şi eficienta autobuzului Solaris Urbino 12 Hydrogen”, a precizat compania de transport. Rezultatele testelor vor fi folosite de OTL în deciziile privind achiziția de autobuze, pe viitor.
Trimite articolul
XCine dracu sa umble cu el ?
Cine sa il conduca ?
Poate directorul daca are categoria D!
Ca la astia le pleaca soferii prin demisie daca nu mai baga motorina in rezervoare,
!!
Ca raman fara sa aiba ce subtiliza ptr. a-si completa “drepturile” salariale pe care considera ei ca le merita.
Autobusul ala va sta parcat probabil, nu va vrea nici unul sa circule cu el doar ptr. ce primeste la final de luna pe fluturas.
Alo, Primaria !!
Se aude ?
Gata cu furatul, dar trebuie gasiti bani de salarii.
Exact ca in cazul angajatilor din Primarie.
Altfel autobusele vor sta parcate frumis alinuate.
Baietii sunt de moda veche, candva erau sofer de la Getax printre ei.
Marca banu’ , sa vadă oe ce merge calul!
Asta era deviza taximetristilor in timpul trecut al lui Ceausescu.
Si erau doar 11 bucati de taxiuri in tot orasul, taxiuri de stat !!
Erau in aceeasi curte si la aceeasi intreprindere angajati cu soferii de autobus, de la ICO.
Năravul de atunci s-a prins si merge mai departe peste ani si din generatie in generatie.
Daca nu se mai pot face ghidusii si smecherii, atunci plătiți bani, tati.
Sau daca nu, lasă-le portite ca sa fure.
Ca in doua luni le poti parca pe toate la gard ptr. poze.
Se cauta soferi pe Comunitate la greu.
-
Cu atitudinea asta ajungem departe, sa mearga toti soferi pe tir daca e mai simplu, nu ii tine cu forta nimeni in Romania, daca tot ce stiti e ciupeala si furtul…
-
O fi sau nu, dar din pacate asta este realitatea.
De aceea are OTL anubt cu … angajeaza soferi de autobus, categoria D. -
Lasa ca metoda de la aeroport ca pompierii sa care bagajele e foarte buna, de asta iar s-a pus lacat pe aeroport cu cursele internationale.
-
hydrogenul este viitoril, nu electricul, la fel si incalzirea imobilelor!
-
Ca sa produci hidrogen iti trebuie curent electric, inca nu s-a gasit alta metoda. Si se consuma mai mult curent sa produci hidrogen, decat ai folosi direct acel curent. Inca e foarte scump, e fizica pura, daca consumi curent sa produci hidrogen mergi pe minus, decat daca ai folosi direct curentul ala, fara sa mai produci hidrogen
Se compenseaza cu emisiile de basini din cladire
De ce se lauda OTL cu spalatoria proprie, moderna, daca autobusele umbla cu jegul de doua degete pe ele? Costa sa speli un autobus, bine ca banii au fost tocati cu o alta investitie mareata