[eadvert]
Inelul, va avea 17 km, și lucrările se fac pe două tronsoane: Oșorhei – Băile Felix, 8 km, și Băile Felix – Nojorid, 9 km.
După 3 luni de la începerea efectivă a lucrărilor, la începutul anului stadiul lucrărilor pe tronsonul Oșorhei – Băile Felix a ajuns la 20%. În această perioadă se pot face lucrări doar la viaductul de 395 de metri, cu 12 deschideri, din zona Betfia.
Sunt forați și turnați toți piloții pe care se vor ridica elevațiile ce vor susține grinzile. 4 elevații, așa cum se vede din imagini, sunt realizate. Constructorii lucrează la realizarea armăturilor, la cofraje și la turnarea betoanelor. Înălțimea maximă a acestui viaduct va fi de 10 metri.
Potrivit CJ Bihor, în paralel, vor începe lucrările și la podețele ce trebuie realizate pe ceilalți 7,6 km. Pe toată lungimea acestui tronson s-a realizat decopertarea stratului de teren vegetal și s-a stabilizat stratul de pământ pe o grosime de 30 cm. Pe o lungime de peste 2 km s-a așternut și stratul de balast.
„Imediat ce vremea se va îmbunătăți, lucrările se vor extinde pe toată lungimea, cu excepția unei porțiuni de 1 km în zona satului Cheriu. În acestă zonă am convenit să oprim lucrările până la motivarea sentinței judecătorești legate de proiect. Deoarece nu am primit motivarea acesteia, juriștii Consiliului Județean Bihor au solicitat săptămâna trecută instanței urgentarea motivării sentinței. După, vom lua deciziile care se impun”, a scris președintele CJ Bihor, Ilie Bolojan pe Facebook.
Proiectul Inelului Metropolitan este rezultatul unui parteneriat între Consiliul Județean Bihor și Primăria Oradea.
Din primăvara anului viitor, după finalizarea lucrărilor, inelul va prelua o parte din traficul de pe centura Oradea și va contribui la fluidizarea circulației rutiere în zona metropolitană. De-a lungul acestuia se va crea și un culoar de dezvoltare.
Trimite articolul
XUnde ați văzut voi ca, să stabilizeze terenul cu balastru? Am umblat mult în Europa nici unde nu am văzut balastru să se pună ca, fundament la șosele sau autobenzi decât piatră de calcar de diferite dimensiuni. Numai în România noastră se lucrează așa. Uitați-vă la drumul făcut de Austrieci mult lăudați Leș și Ucuris, care azi execută și drumul de legătură dintre centură și autobanda Transilvania. Tot la fel au pus și acolo balastru, care acum se duce de râpă. În lungimea drumului tot e crăpat și se duce în laturi de geaba tot carpesc că lucru e stricat de la fundație. În Austria și Germania, Elveția Olanda chear și în Ungaria nu se lucrează cu balastru. Învățați tehnologie durabilă nu ciurucuri. O să vă condamne copiii când vor vedea ce lega-ți lăsat ca, moștenire. Mulțumesc pentru răbdare.
-
E marca Bolojan, ieftin si mic. Facem sa fie, nu conteaza. Uite intersectia Decebal cu Sf Apostol Andrei. E facuta de Filip, cat e de larga , mare fara probleme. Cum.le face Bolojan, mici cu o banda si inutile
-
Esti dudan si dezinformezi.
Se vede ca nu ai fost pe santier.
Tot traseul de la Cirdău de langa President si pina cecse conectează cu drumul de la iesirea din Nojorid catre Apateu, a fost săpat si s-au adus bolovani de cariera care au fost asezati cu excavatoare senilate de la firma Costa Voc.
Apoi s-au asezat straturi de betoane macinate si selecrate iar ulterior balastru.
Nici nu poți trece pe bucătile alea de drum daca nu ai un utilaj sau un vehicul de teren sub fund.
De aceea sunt sigur ca fabulezi.
Eu si colegii mei am lucrat inca din vară acolo, a fost o munca foarte atent efectuata.
Este un loc unde s-a intrat un metru jumatate in adancime ptr.a stabiliza terasamentul.
Si unnaltul unde s-a intrat 6 metri in adancime pe o lungime de peste 100 de metri ca sa aiba viitoarea sosea o linie dreapta, fara hopuri.
Deci vorbesti pe nas.
Apropo, ce fumezi cand stai asa si scrii?
Unde ați văzut voi ca, să stabilizeze terenul cu balastru? Am umblat mult în Europa nici unde nu am văzut balastru să se pună ca, fundament la șosele sau autobenzi decât piatră de calcar de diferite dimensiuni. Numai în România noastră se lucrează așa. Uitați-vă la drumul făcut de Austrieci mult lăudați Leș și Ucuris, care azi execută și drumul de legătură dintre centură și autobanda Transilvania. Tot la fel au pus și acolo balastru, care acum se duce de râpă. În lungimea drumului tot e crăpat și se duce în laturi de geaba tot carpesc că lucru e stricat de la fundație. În Austria și Germania, Elveția Olanda chear și în Ungaria nu se lucrează cu balastru. Învățați tehnologie durabilă nu ciurucuri. O să vă condamne copiii când vor vedea ce lega-ți lăsat ca, moștenire. Mulțumesc pentru răbdare.
Inutil exact ca pasajul din Civic, bine ca aveam 300 de strazi ca la tara fara utilitati. La 3 km distanta de inelul asta e centura Oradea,