În perioada 7-20 noiembrie, cei care doresc să participe în calitate de comercianți la Târgul de Crăciun se pot înscrie online pe pagina evenimentului targuldecraciunoradea.ro/ completând formularul.
[eadvert]
„Sunt așteptați să participe producătorii de dulciuri sau alte specialități, bunătăți tradiționale, meșteri populari, artizani de suveniruri și produse specifice sărbătorilor de iarnă. Pentru depunerea acestor formulare, doritorii trebuie să completeze și să urmeze toți pașii menționați, să încarce documentele și să furnizeze informații legate de tipul de amplasament de care au nevoie. De asemenea, site-ul oficial cuprinde alte 2 secțiuni destinate pentru cei care își doresc să participe ca voluntari, „Fii voluntar!”, dar și pentru înscrierea ansamblurilor corale și populare, „Hai să ne colinzi!”, transmit organizatorii,APTOR și Primăria Oradea.
Vor fi disponibile 35 de căsuțe din lemn pentru agenții conomici din sectoarele alimentar și non-alimentar, 14 locații pentru amplasamente de tip food truck și 5 amplasamente pentru atracții.
Procedura de atribuire
Etapa 1: Se depun formularele online de solicitare de participare.
Etapa 2: Selecția participanților comerciali.
Etapa 3: Atribuirea amplasamentelor se va face odată ce participantul a ales poziția unde își dorește să fie. Amplasamentele sunt clasificate pe baza categoriei de produs, fiecare dintre ele fiind marcate și numerotate diferit pe hartă. În cazul în care există mai multe solicitări pe o poziție se va trece la licitație cu strigare, fiind în joc poziția dorită și nu exclusivitatea pe o anumită categorie de produs. În cazul construcțiilor de tip bar, una dintre condițiile de participare este ca ofertantul să opereze toate amplasamentele, nefiind acceptate ofertele pentru un singur amplasament.
Etapa 4: Instalarea și montajul amplasamentelor.
Etapa 5: Desfășurarea târgului.
Etapa 6: Demontarea și curățarea amplasamentelor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!