Autogara Marghita va fi construită în proximitatea clădirii în care funcționează administrația publică locală. Lucrările trebuiesc finalizate în 5 luni. Marghita și Beiuș au fost primele administrații care au pus teren la dispoziție teren pentru cele două autogări. Singurul proiect aflat în dispută, dintre cele anunțate de Consiliul Județean Bihor în timpul administrației Pásztor Sándor e cel de la beiuș. Acolo se dorește relocarea amplasamentului în centrul orașului, iar opoziția formată din aleșii PSD cere dezbatere publică pe această temă. La Salonta și Săcuieni erau proiectate a fi construite alte două autogări Lucrările la Autogara Marghita au început după ce în septembrie 2020 conducerea Agenţiei de Dezvoltare Durabilă Bihor a semnat, un contract pentru construirea acestui obiectiv.
Autogara din Marghita va fi proiectată şi construită de SC Flodor Trans SRL, contra sumei de 914.190 lei plus TVA, din care 40.940 lei plus TVA pentru proiectare şi asistenţă tehnică şi 873.250 lei plus TVA pentru execuţia propriu- zisă).
Trimite articolul
XNu stiu de ce ar fi necesar? Pe str. I. L. Caragiale exista autogara Cento, e suficient. Iar amplasamentul, in centru langa Primarie este jalnic. Nu stiu ce bezmetic a ales locatia aia.
chiar mai frumoasa decat cea de pe Stefan cel Mare din Oradea 🙂