Premergător acestora s-a făcut organizarea de șantier și a fost pregătit amplasamentul, iar în paralel se lucrează la devierea rețelelor de electricitate. Asocierea formată din Freyrom SA, în calitate de lider și firmele Procons Group SRL și Construcții Erbașu SA – asociați, este cea care realizează proiectul „Construire drumuri colectoare și pasaj pentru Centrul de Transport Intermodal din Oradea” din care face parte și obiectivul de investiții menționat.
„Este un proiect de infrastructură foarte important care prevede un pasaj peste sensul giratoriu, în zona parcului industrial, amplasat pe DN1, care va asigura continuitatea traficului pe Calea Borșului”, transmite primarul Florin Birta.
3 sectoare
Proiectul „Construire drumuri colectoare și pasaj pentru Centrul de Transport Intermodal din Oradea” se împarte în 3 obiecte:
[eadvert]
Obiectul 1 – Pasaj peste sensul giratoriu amplasat pe DN 1 la km 624 + 825, în lungime totală de 1.043 metri, care se suprapune cu traseul drumului național, începând la km 634 + 222 până la km 635 + 265.
Obiectul 2 – Drum colector în lungime totală de 2.220 metri, amplasat pe partea dreaptă a drumului național, paralel cu acesta, începând la km 634 + 825 până la km 637 + 025, unde se intersectează în girația proiectată a drumului de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia – Borș.
Obiectul 3 – Drum de acces la Centrul Intermodal, care începe din intersecția cu drumul colector proiectat, în dreptul drumului național la km 636+ 335 și are un traseu în lungime de 665 m, până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal. Valoarea obiectivului de investiții este 53.736.466,14 lei, fără TVA, durata de execuție fiind de 20 de luni.
Proiectul „Pasaj pentru Centrul de Transport Intermodal – Municipiul Oradea, județul Bihor” este finanțat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Pilonul 1 – Tranziția spre o economie verde, Componenta C4 – Transport sustenabil, Reforma R1 – Transport sustenabil, decarbonizare și siguranță rutieră, Investiția I3 – Dezvoltarea infrastructurii rutiere sustenabile pe rețeaua TEN-T, taxarea rutieră, managementul traficului și siguranța rutieră.
Trimite articolul
XFilip a fost cel mai slab primar al ORADIEI, sau ORADEI, sau ORADEA si era din SLOBOZIA, acolo la Slobozi. Ce dracu a cautat asta aici, doar bani si avere, ca nu a făcut nimic pt cetățeni, și voi propagandistii il blamați pe Bolojan ce e de Aleșd ::::))) asta e de la sute de KM ::::))) Filip putea obtine miliarde fonduri UE dar nu a vrut, Filip nu a facut nimic nici bazinul , nici centura, nici tramvaiele sau pietonala cum zice propaganda, tot Bolojan a facut totul, el a adus si curent, apa, tramvaie in oras. Oradea nu era oras inainte de Bolojan
-
Nu am nimic cu nimeni dar când a fost Filip primar Romania nu era în UE doar a pornit proiectele care le-a pus pe masă și în 2008 a venit schimbarea care le-a și implementat rămânând în gândirea cetățeanului că partidul galben le-a executat. Ulterior sa văzut și se vede în continuare. Mult succes pe viitor în dezvoltarea municipiului Oradea și județului Bihor
-
Vai dar prost poti fi, frustratule
Doar intreb, nu-s impotriva “dezvoltarii” … Oare nu ar trebui prima data terminate pasajele incepute si doar dupa sa blocheze restul orasului ?
Randări făcute pe repede înainte. Mă uitam anul trecut când s-a dat prima veste cu proiectul, că sunt treceri de pietoni așa fără vreo conexiune la vreun trotuar doar verdeață pe ambele părți. Traseul trotuarului care va fi comun cu pista de biciclete este cel mai lung posibil și oamenii nu vor fi fraieri să urmeze acel traseu, ci vor străbate pe scurtătură. Sper să fie loc și pentru traversarea tramvaiului peste Calea Borșului pe sub pasaj ce nu este inclus în acea randare minunată. Prevăd că vom circula ,măcar un an pe niște drumuri provizorii de o bandă pe sens. Doar sper, că deschiderea drumului de legătură va scoate traficul de tranzit de pe acest sector.