Actualmente, „se lucrează pe o lungime de 6 km, între girația de pe centura Oșorhei și viaductul aflat în construcție la ieșirea din Haieu, spre Betfia. Lucrările sunt mai avansate pe primii 3 km, până în dreptul localității Cheriu”, a transmis președintele Consiliului Județean, Ilie Bolojan pe pagina sa de Facebook.
De asemenea, s-a consolidat terenul și s-a așternut primul strat de balast, după ce s-a excavat stratul de pământ vegetal. Lucrătorii execută podețele de pe traseu și profilează șanțurile.
Primul tronson se deschide circulației în octombrie
„Ne propunem ca până în luna noiembrie, anul acesta, să deschidem circulației acest prim tronson de 3 km. Acesta poate funcționa independent de restul traseului, asigurând conexiunea dintre Cheriu și Oșorhei”, precizează sursa de mai sus.
Întregul inel metropolitan, în lungime de 17 km, între Oșorhei – Băile Felix – Nojorid, va fi deschis circulației în primăvara anului 2025 din cauza lucrărilor complexe la cele 2 viaducte de pe traseu.
Trimite articolul
XSuper !
Așteptăm cu nerăbdare Oradea Nord : Oșorhei-Săldăbagiu de Munte-Biharia.
-
Poti sa astepti mult si bine, ca pt lotul de autostrada Biharia -Chiribis, de 25 de ani tot il fac , adica nu-l fac…
Dar cu inelul metropolitan Podgoria -cum rămâne??? Canalizare etc.Și asfaltul de pe str. Gheorghe Doja? Să vă fie rușine domnul Primar Oradea
Nu ar trebui continuate lucrările Oana nu se fac schițele cadastrale atât pentru terenurile afectate cât și pentru terenurile expropriate, care nu se mai fac de către Cj și primăria Oradea, care au restante de 5-10 ani, chiar mai mult, nerespectând legea.
-
La ce iti ttebuie bani? Poti justifica de unde ai avut bani de teren?
-
Daca aveai tere ul acum , aveai bani? Iti producea bani? Asa ajuti la dezvoltare, oricum nu poti justifica de unde ai avut terenul cinstit
dj osorhei copacel nici nui gata si este plin de santuri, ne distrugem masinile