Scopul acestor teste este evaluarea viabilității structurii, analizată sub următoarele aspecte: rezistența și stabilitatea structurii, comportamentul elastic și conformitatea cu prevederile de calcul din proiect.
Testarea statică s-a realizat cu ajutorul a șase vehicule de mare tonaj, poziționate pe inelul central, fiecare având o greutate variabilă între 19,5 tone și 32,5 tone. Pasajul suprateran este construit deasupra sensului giratoriu amplasat pe DN1, având o lungime totală de 1.043 metri.
„Proiectul include și construirea unui drum colector de 2,2 km, amplasat pe partea dreaptă a drumului național, care se intersectează cu girația proiectată a drumului de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia-Borș. De asemenea, se realizează un drum de acces la Centrul Intermodal, cu o lungime de 665 m, pornind de la intersecția cu drumul colector până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal”, a se arată într-un comunicat al Primăriei Oradea.
Lucrările sunt executate de asocierea formată din Freyrom SA (lider de asociere), Procons Group SRL și Construcții Erbașu SA. Valoarea totală a investiției este de 53.736.466 lei (fără TVA), cu un termen de execuție de 20 de luni.
Citiți principiile noastre de moderare aici!