Șase oferte au fost depuse pentru execuția lucrărilor la viitorul Centru intermodal cu acces la transportul rutier şi feroviar în zona Gării CFR din Episcopia Bihor. Valoarea estimata a achiziției e de peste 54,1 milioane lei fără TVA.
[eadvert]
Data limită de depunere a ofertelor în cadrul procedurii de achiziție publică prin licitație deschisă având ca obiect execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții „Dezvoltarea unui centru de transport intermodal cu facilitate de acces la transport rutier și feroviar și în zona gării CFR Episcopia Bihor” a fost 7 decembrie.
Ofertele au fost depuse de către următoarele societăți:
- Dumexim, având ca subcontractanți pe S&H Security Solutions, Mardion SRL, Abed Nego Com;
- Drum Asfalt, având ca subcontractanți pe Precon Transilvania SRL, Proiect Install Gaz, Ritmoteh SRL, pe Al.Se.Ro Impex și pe Abed Nego Com;
- Asocierea formată din Flodor Transcom SRL – lider de asociere și Inrotur – asociat, având ca subcontractanți pe Gan Trading SRL, Electro Vital și Arcada Company;
- Asocierea formată din Madlev Cons – ofertant lider, Termopro Edil SRL – asociat 1, Construcții Bihor – asociat 2 și Prenis SRL – asociat 3, având ca subcontractanți pe Elesal SRL și pe Abed Nego Com;
- Asocierea formată din Avril ofertant lider și GDO MOV Impex SRL – asociat;
- Asocierea formată din Costa V.O.C. Impex – ofertant lider și Asfamixt – asociat, având ca subcontractanți pe Utilitar Fluid Construct SRL, pe Ergocon, pe GHP Intelligent Systems și pe Abed Nego Com.
„Proiectul este în evaluare, fiind depus spre finanțare prin Programul Operațional Infrastructură Mare, Axa prioritară 2 – Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient. Acesta prevede construirea a două linii de cale ferată de aproximativ 700 de metri fiecare, care vor fi utilizate pentru încărcarea și descărcarea mărfurilor ce vor fi transportate prin intermediul centrului intermodal. Se va construi o platformă de beton între cele două linii, o clădire administrativă de tip container în care să se desfășoare partea logistică, parcare pentru camioane, împrejmuirea terminalului intermodal, iluminat și racordul la utilități”, transmite municipalitatea prin comunicat de presă.
Edilii se așteaptă ca, odată cu acest proiect, Oradea să devină un hub pentru transportul de mărfuri, situat în apropiere de Autostrada Transilvania și drumul expres Oradea-Arad, mai ales că linia de cale ferată Cluj – Napoca – Oradea – Episcopia Bihor va fi electrificată. Centrul intermodal va fi conectat printr-un drum de legătură la E60/DN1.
Trimite articolul
XCe aduce in plus acest terminal fata de cel actual din Velenta? Nu vor fi prea multe pt un oras asa mic?
-
Intr-un oras in dezvoltare accelerata intotdeauna aceste investitii sunt benefice. Ar trebui sa va puneti intrebarea de ce aceste centre modale/intermodale au distruse, lasate in paragina dupa ’89, pentru ca existau pe tot cuprinsul tarii.