[eadvert]
Astfel, strada Atelierelor va fi închisă în intervalul 28 iunie-13 septembrie, pe tronsonul cuprins între Aleea Salca și strada Thurzó Sándor. În intervalul menționat, circulația rutieră se va devia pe str. Nojoridului, Rapsodiei și revenire pe Thurzó Sándor.
Municipalitatea a luat această decizie în vederea „Realizării legăturii pe cele trei direcții ale liniilor de tramvai: str. Primăriei – B-dul Decebal – Calea Aradului, extindere linie nouă de tramvai”.
Tot în cadrul aceleiași ședințe a fost avizată restricționarea circulației aferente obiectivului de investiție „Creșterea mobilității urbane din zona Nufărul – Cantemir”, în două etape.
Prima etapă, în intervalul 05 iulie-27 iulie, circulația va fi restricționată pe tronsonul Arieșului – Nojoridului. În cea de-a doua etapă, între 26 iulie – 16 august, circulația va fi restricționată pe același tronson, dar pe partea cu case, transmite municipalitatea.
„Benzile de intrare/ieșire se vor închide alternativ, circulația rutieră fiind asigurată pe o singură bandă pe sens”, mai informează municipalitatea.
Comisia a mai avizat şi restricționarea circulației pe str. G. Barițiu în perioada 28 iunie – 17 iulie, pe tronsonul cuprins între str. Roman Ciorogariu și str. Moscovei, cu asigurarea accesului riveranilor din str. Moscovei, precum și devierea circulației pe str. Roman Ciorogariu, cu asigurarea continuității circulației pe stradă.
Trimite articolul
XCel mai frumos bloc este de gheaţã.
In zona Nufarul este un parculet langa Loto proono, acel parculet plin de copaci mari si verdeata urmeaza sa fie transformat in “parc” tipic Bolovan, taiati toti copacii si pus beton, dale, si banci de beton. Ca sa stea lumea la 40 de grade pe beton in soare in loc sa stea la umbra copacilor. CUM SA FII ASA CRETIN SA TAI NISTE COPACI, CARE SUNT O BARIERA PT POLUAREA DE LA SOSEA SI MAI LIMITEAZA ZGOMOTUL, CA SA FACI UN CACAT DE BETON . Sa va fut in gura cu dezvoltatrea voastra, si pe cei care considera ca asta inseamna dezvoltare. Cu ce creste mobilitatea pe Cantemir Nufarul cu ingustarea carosabilului, dar parcarile desfiintate pe toata lungimea strazii?
-
ei, dar sa vezi ce creste mobilitatea firmulitelor de casa care pun cate o pietricica pe acolo…
-
Ptr.cei ce decid astfel de proiecte, mobilitatea urbana nu reprezinta acelasi lucru care se invarte si in mintea sau pe intelesul proletarilor ce locuiesc in blocurile tip porumbar.
Proletarul stie doar atat.
Ca are drepturi!!
Si intelege ca daca are drepturi, inseamna ca la un apartament cu doua camere el poate sa aiba o masina, poate sa ii cumpere o “obuziera” si muierii sale, iar copilului (ea, el) cand implineste 18 ani, inca o carcasa.
Toate adunate ca valoare nu sar de 7000-8000 euro.
Asta doar ptr.ca se “care” zilnic un om intr-o masina pe unde are treaba, aglomerand orasul.
Nu poate Primaria realiza locuri de parcare in procentul in care reusesc locuitorii sa isi inmulteasca masinile.
Mobilitate urbana inseamna sa ai transport in comun comod, confortabil, util.
Si mai inseamna sa creezi posibilitati ca sa se deplaseze corect si cei ce se misca cu biciclete sau trotinete electrice.
Dar sa ai si locuri pe unde sa circule exclusiv pietoni, adica alei pietonale!!
Ptr. ca, nu va suparati, dar in Oradea ultimilor 15 ani, sa fii pieton inseamna sa ai mare grija cum si cand circuli pe trotuare. Ca pieton imparti plimbarea de relaxare cu masinile aflate intr-o vesnica miscare, intrand si iesind din parcarile supra aglomerate organizate pe locurile de promenada.
Simti ca nu mai poti sa te destinzi.
Masinile au ocupat 80 % din spatiul destinat pietonilor.
Devenim incet exact ca la Bucuresti, suficati de masini pe trotuarele din jurul blocurilor.
Parca ai fi in careva sat, duminica cand iesi de la biserica.
Trebuie sa circuli numai pe “toltiș” ca nu ai trotuare, iar pe acolo circula niste disperati cu cambuzele lor bune de dezmembrat cu astfel de viteze incat trebuie sa fii atent ca sa nu fii luat pe bot si sa poti ajunge acasa in viata.
Asa ca….., ceea ce spuneti voi e un fel de mobilitate ptr. posesorii de toalete de nasini epuizate ce nu se mai opresc din inmultirea nunarului lor.
Nu e mobilitate ptr. toata lumea acest model pe care-l sustineti voi.
Si ceilalti au dreptul de a se misca.
Daca ati locui la case si ati avea spatiu de parcare propriu in curte, DA!
Luati-va masini fara numar.
Dar asa ….., cineva trebuie sa incerce sa va limiteze cumva apetitul ptr. putregaiuri de 1300-1500 de euro din Piata 100.
Apropo, bicicleta mea a costat noua mai mult decat multe din copturile astea ale voastre.
Si bine face Primaria !
Daca asteapta dupa bunul vostru simt, poate sa astepte inca 10 mandate de alti primari.
Tot degeaba.
Asa ….., o sa renuntati singuri incet si sigur la stresul de a nu avea unde parca zilnic cele 35 -38 de masini apartinatoare la 16 apartamente dintr-o scara de bloc confort 2 sporit.
Cat despre ingustarea benzilor de circulatie…..
La intersectia Sextil Puscariu cu Dimitrie Cantemir, s-a largit intersectia ca sa se piata facilita accesul pe doua benzi in bulevard, cat sa se si poata intra in strada laterala pe o banda intreaga, nu ca pina acum.
Ca se intra numai la arta, daca erau masinile la semafor asezate pe doua benzi.
Dar asta nu ati mai vazut, asa-i ?-
Cantemir cu Sextil s-a ingustat iesirea. Erau 2 benzi inainte, acum e una jumate. Nu vezi bine vad. Ramai la bicicleta ca soferia nu e de tine
-
Priveste trotuarul de pe dreapta de linga semafor cand iesi de pe Sextil Puscariu.
Si vezi ca este trasat oe un colt din fistul chios de pe vremea lui Ceausescu de la coltul blocului.
Am copilarit acolo.
Cum poti sa indrugi astfel de aberatii.
Ca tu stai in masina incolonat cand aia de la firma de constructii tin blicata banda unu ca lucreaza , asta e altceva .
In final se va largi iesirea de pe strada.
Sa incaoa si conducatoarele auto cu SUV -uri!!-
si de ce dracu au intrat 1 metru cu bordura in banda 1, nu vezi ca nu incap 2 masini la iesire, una trebuie sa intre pe contrasens. Pt ce dracu a trebuit sa faca terminatia asa de mult in drum. Acolo e problema, nu poti face virajul calumea, ca toate strazile noi asa au facut virajul sa nu il poti face , sa urci cu roata pe bordura sau sa treci pe contrasens. Nu e cursiv, cum ar natural , te obliga sa te incaleci cu masina de langa tine, nu asa se face un viraj ca la terminarea virajului in loc sa lasi liber volanul sa revii pe directie, te obliga sa virezi brusc. Cred ca cine face proiectul nu are permis, nu stie sa conduca.
-
-
-
Motivul restrictionari circulatiei pe str.G.Baritiu?
-
S-au găsit să scormonească ceva pe la țevi de canalizare sau termoficare. Măcar au așteptat vacanța și sperăm, că în imineața lui 13 septembrie nu vom găsi același șantier abandonat că au dat de 2 țevi în plus neștiute și nu se mai pricep să rezolve problema. Oricum școala va fi online, că vom avea valul 4 până atunci. Așa e planificat de sus.
-
Pe Baritiu se filmeaza un documentar cu Bolojan. In care il prezinta ca cel mai mare primar si in spate e fundalul cu parcarea. Iar trebuie sa isi faca imagine. Mai bine ar filma strada Moscovei care arata ca in lumea a treia, o rusine de strada cum sunt si restul. Din 1000 strazi 300 nu au asfalt iar 80% iti rupi masina in canale si denivelari.
-
Ptr.cei ce decid astfel de proiecte, mobilitatea urbana nu reprezinta acelasi lucru care se invarte si in mintea sau pe intelesul proletarilor ce locuiesc in blocurile tip porumbar.
Proletarul stie doar atat.
Ca are drepturi!!
Si intelege ca daca are drepturi, inseamna ca la un apartament cu doua camere el poate sa aiba o masina, poate sa ii cumpere o “obuziera” si muierii sale, iar copilului (ea, el) cand implineste 18 ani, inca o carcasa.
Toate adunate ca valoare nu sar de 7000-8000 euro.
Asta doar ptr.ca se “care” zilnic un om intr-o masina pe unde are treaba, aglomerand orasul.
Nu poate Primaria realiza locuri de parcare in procentul in care reusesc locuitorii sa isi inmulteasca masinile.
Mobilitate urbana inseamna sa ai transport in comun comod, confortabil, util.
Si mai inseamna sa creezi posibilitati ca sa se deplaseze corect si cei ce se misca cu biciclete sau trotinete electrice.
Dar sa ai si locuri pe unde sa circule exclusiv pietoni, adica alei pietonale!!
Ptr. ca, nu va suparati, dar in Oradea ultimilor 15 ani, sa fii pieton inseamna sa ai mare grija cum si cand circuli pe trotuare. Ca pieton imparti plimbarea de relaxare cu masinile aflate intr-o vesnica miscare, intrand si iesind din parcarile supra aglomerate organizate pe locurile de promenada.
Simti ca nu mai poti sa te destinzi.
Masinile au ocupat 80 % din spatiul destinat pietonilor.
Devenim incet exact ca la Bucuresti, suficati de masini pe trotuarele din jurul blocurilor.
Parca ai fi in careva sat, duminica cand iesi de la biserica.
Trebuie sa circuli numai pe “toltiș” ca nu ai trotuare, iar pe acolo circula niste disperati cu cambuzele lor bune de dezmembrat cu astfel de viteze incat trebuie sa fii atent ca sa nu fii luat pe bot si sa poti ajunge acasa in viata.
Asa ca….., ceea ce spuneti voi e un fel de mobilitate ptr. posesorii de toalete de nasini epuizate ce nu se mai opresc din inmultirea nunarului lor.
Nu e mobilitate ptr. toata lumea acest model pe care-l sustineti voi.
Si ceilalti au dreptul de a se misca.
Daca ati locui la case si ati avea spatiu de parcare propriu in curte, DA!
Luati-va masini fara numar.
Dar asa ….., cineva trebuie sa incerce sa va limiteze cumva apetitul ptr. putregaiuri de 1300-1500 de euro din Piata 100.
Apropo, bicicleta mea a costat noua mai mult decat multe din copturile astea ale voastre.
Si bine face Primaria !
Daca asteapta dupa bunul vostru simt, poate sa astepte inca 10 mandate de alti primari.
Tot degeaba.
Asa ….., o sa renuntati singuri incet si sigur la stresul de a nu avea unde parca zilnic cele 35 -38 de masini apartinatoare la 16 apartamente dintr-o scara de bloc confort 2 sporit.
Cat despre ingustarea benzilor de circulatie…..
La intersectia Sextil Puscariu cu Dimitrie Cantemir, s-a largit intersectia ca sa se piata facilita accesul pe doua benzi in bulevard, cat sa se si poata intra in strada laterala pe o banda intreaga, nu ca pina acum.
Ca se intra numai la arta, daca erau masinile la semafor asezate pe doua benzi.
Dar asta nu ati mai vazut, asa-i ?-
“Apropo, bicicleta mea a costat noua mai mult decat multe din copturile astea ale voastre.”
Prima regula a bunului simt, si a educatiei e ca nu e frumos sa te lauzi. Se invata pe vremuri la gradinita. Doar cocalarii cred ca daca se lauda ca prostii sunt mai impresionanti. Comentariul tau e din liga “sa moara dusmanii mei”, adica are un nivel specific micului mumbai. Iar despre mobilitatea inventata de marele lider doar atat: pe vremuri imi faceam abonament la OTL lunar si circulam des. De cand au fost implementate ideile geniale de management ale marelui vizionar nu mi-am mai facut deloc abonament. Pur si simplu nu merita banii.
-
La intersecția străzii Meiului cu Nufărului banda 1 a fost îngustată cu 30 cm, marcajul care era în mijlocul benzii este acum la 20cm de noua bordură, s-a îngustat banda 1 cu minim 20 cm. Doamnele cu SUVuri vor circula pe două benzi deodată, asta da dezvoltare. Acolo se va constui și un bloc și cine știe ce se va mai construi pe terenul nefolosit dealungul întregii străzi. Axa Bd. Dacia-Podul Carol I-Oneștilor ar trebui lărgit la 2+2 benzi circulabile nu cu mașini parcate pe b1.
-
Pai toata strada Nufarului Cantemir va fi mai ingsta, trotuarele vor fi mai mari, strazile secundare vor fi inchise spre bulevard, traficul va fi criminal pe strazile ramase. Si ei ne spun ca va creste mobilitatea, ca lumea va renunta la masini sa mearga cu bicicleta. Strazile se ingusteaza pt ca se castiga jumate de metru inmultit cu 4 km, se face economie la asfalt, e ieftin, e in politica primariei sa fie ieftin si prost. Proiect de 11mil euro care numai rau face cetatenilor, trafic ingreunat, spatii verzi distruse, locuri de parcare desfiintate, dar firmele de casa isi freaca mainile , inclusiv firma lui tata lu Birta.
-
Ce legatura au aceste comentarii de frustrati cu subiectul din titlu?
Daca nu se publica si nu erati anuntati, ati fi strigat tare ca nu e transparenta.
Acum va informeaza si voi sariti cu comentarii de frustrati.
Cum plm e bine ptr. voi ?
Vesnic comentatorii de serviciu cu tot felul pe pseudonume.-
Si in afara de “frustrat” mai stii si altceva? Ai idee ce inseamna frustrat, sau il folosesti ca l-ai auzit si tu la televizor. “Pseudonume”, lol, e clar de ce esti fan al marilor realizari 🙂
-
-
-
Pe Onestilor se cauta motiv de demolare a caselor, pe Mestesugarilor se fac blocuri, zona dintre Mestesugari si Onesti trebuie scapat de case. La fel e si pe Seleusului se urmareste demolarea caselor, pe Decebal se vor demola curand.
-
Stati ca urmeaza dupa Nufarul, demolari si amenajari in Rogerius. Exact ca pe Nufaru Cantemir, nu se va mai parca la sosea pe Stefan ce mare, Coposu, Transilvanie, Dacia. Pe toate astea se va interzice oprirea vor fi latite trotuarele, fara a se face alte parcari. Mobilitate urbana veti avea, va veti mobiliza ca va veti muta din oras si veti face naveta.
-
Da, da, in Rogerius sunt niste blocuri vechi, vor fi demolate.
-
-
Da.
Ar trebui !!
Sa nu mai parcheze masinile asa.
Dar ptr. asta ar fi indicat sa nu se mai cumpere in fiecare sambata sau duminica 20 sau 25 de vechituri din Piata Ocska.
Apoi sa cerem primariei modificari de urbanism.
Bolojan a spus de la inceput ca doreste descongestionarea strazilor orasului de masinile parcate aiurea si oriunde sau oricum. Acum vreo 12 ani ne spunea asta.
De aceea a anuntat construirea de parcari supra si subterane.
Si le-a facut.
Dar oradeanul tot acelasi comportament il are.
Nu s-a schimbat comportamentul locuitorilor.
Oradeanul doreste sa coboare din masina exact in fata buzii publice si sa isi aseze curul direct pe capacul de la wc.
Parintii care-si duc copii DOAR cu masina la scoli si licee blocheaza traficul zilnic pe principalele strazi din Centru.
Nu Primaria face asta!!
La scoala Oltea Doamna, la Colegiul Mihai Eminescu, la Liceul Catolic, la toate celelate scoli din zona Centrala se intampla zi de zi, dimineata si la amiaza, acelasi lucru.
Doar dupa ce opreste masina in loc si coboara mamica de la volan, abia atunci poate sa ii puna geaca in spate la odrasla mult iubita, sa ii dea rucsacul si sa il pupe dulceag pe copilas.
Timp in care ceilalti asteapta in coada ca sa le vina randul.
Randul la a se opri si ei DOAR si NUMAI in fata portii de acces si de a executa acelasi ritual.
Apoi, cate o mamica cu jeepan, se intoarce cu privirea catre ceilalti ce stau in masini si asteapta randul la pupat odrasle, le face un semn de scuze cu mana si afiseaza un zambet fals de birou, incercand sa “arate” draguta.
Ei, dragi locuitori, aceste obiceiuri trebuie sa si le schimbe oradenii.
Nu Primaria.
Daca vor sa fie si civilizatie in acest oras.
Educatia si cultura nu le dace serviciul de Urbanism din Primaria Oradea.
Cum nu se face in realitate nici la Universitatea Oradea, locul in care se intra fara examen, numai cu depunere de dosar.
Adicacse inscrie oricine si oricum.
Iar ulterior se obtin diplomele prin spagi la ditamai profesorii universitari sau prin cumparari de proiecte si licente.
Iar unii dintre voi vor ca sa ne mai comparam si cu orase ca Timisoara ori Cluj!!
Cu cine sa faci asta?
Cu taranii brusc emancipati ce populeaza urbea asta?
Oamenii care considera ca daca-si coboara fesele dintr-o masina de 10.000 de euro deja li s-a schimbat statutul social si au devenit emblematici ptr.oras doar ptr. ca prin relatii si-au inscris copii la scolile din Centrul orasului!!
Asta nu e civilizatie.
Se numeste maimutareala.
Off line…saca se scoate domiciliul de pe CI cum vor primi impricinatii citatiile la procese si amenzile?????
Creșterea mobilității urbane – circulatia prostimea de la CJ/Primaria
pe tronsonul cuprins între str. Roman Ciorogariu și str. Moscovei???
Tronsonul cuprins in capul vostru ala prost! Niste cocalari secondhand care habar nu au ce fac, dar stiu sa numara bani.
RuuuuuuuuuuSSSSSSSSSSiiiiiiiiiiiiNNNNNNNNNNeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
Da !
Stiu sa numara banii !!
Adresa ta de domiciliu care este?
Str. Voltaire nr. 2 A, cumva ??