Constructorul a început să toarne stratul de binder pe coridorul Nufărul – Cantemir, pe tronsonul cuprins între străzile Arieșului, Meiului și Nojoridului, pe o lățime de șapte metri.
„Circulația pe porțiunea respectivă se desfășoară pe partea stângă, pe câte o bandă pe sens. Premergător acestor lucrări, s-a așternut un strat de geotextil, iar la final se va turna stratul de uzură. Lucrările de reabilitare a coridorului Nufărul – Cantemir au început la finalul lunii ianuarie, dinspre sediul Direcției Agricole (strada Arieșului), avansând către ieșirea din oraș. În continuare se lucrează la refacerea trotuarului și la amenajarea pistei de biciclete. Atât pista, cât și trotuarele vor avea aceeași îmbrăcăminte de beton asfaltic. Delimitarea optică a celor două suprafețe se va realiza prin culori diferite: la trotuare asfalt negru obișnuit, iar la pista de biciclete – asfalt colorat cu pigment roșu”, se arată într-un comunicat al Primăriei Oradea.
A ÎNCEPUT ASFALTAREA PE CORIDORUL NUFĂRUL – CANTEMIR
Se toarnă stratul de binder pe tronsonul cuprins între str….
Posted by Florin Birta on Thursday, July 22, 2021
Acces liber pentru tramvai
Potrivit municipalității, în cadrul proiectului vor fi montați stâlpi inteligenți, astfel tramvaiul va avea acces liber, neîngreunat de circulație și își va putea crește viteza cu până la 30 de kilometri la oră. „Vor fi modernizaţi peste 2 kilometri și jumătate de drum şi peste 6 kilometri de trotuar. În plus, vor fi amenajați peste 2 kilometri de piste pentru biciclişti şi 48 de mii de metri pătraţi de spaţiu verde”, mai precizează sursa citată.
[eadvert]
Trimite articolul
XStalpii aia cu Led de abia lumineaza, de 100 de ori erau mai luminosi cei vechi. Deci chiar urmeaza sa fim tinuti in bezna de dragul eficientei. Si pe Calea Aradului stalpii de iluminat sunt doar pe mijloc, pe trotuare nu mai ajunge lumina deloc.
-
De 100 de ori? Oau
Stalpi pusi in mijlocul statiei de tramvai, daca se deschide usa in dreptul stalpului nu mai cobori din tramvai. Care geniu a proiectat asa ceva, ca sa nu mai vb de 50 de stalpi lipsa. Sau pixul zeului a intrat in actiune la proiect, pt a-l eficientiza.
Postacii PSdului dormiti?
-
Dar postac de-al PNL, cum ti se par restul strazilor din oras, exemple Brasovului, Stefan cel Mare, Moscovei, Roman Ciorogariu, Aluminei, Progresului, banda 1 pe Matei Corvin, Clujului, Mestesufgarilor, Lapusului, Aleile dintre blocuri, cum ti se pare calitatea asfaltului prin oras, canalele de iti distrugi masina, cum ti se pare postacule. Dar 300 de strazi fara asfalt , alea cum sunt?
-
Bai pula cu postacii tai. Eu locuiesc pe o strada neasfaltata, apoi ies pe vreo 3 strazi toate cu canale si peticite de imi rup rinichii , apoi ies pe Stefan cel Mare care e bulevard dar e ca o ulita de sat, ce comentezi mai prostule ? Tu vezi ce strazi avem in oras, dupa 10 ani fac si ei un bulevard, care si asta va fi mai ingust ca inainte, ce plm ai ma sluga PNL ista, ma pis pe partidele voastre pe oricare, dar vreau calitate , am ajuns mai rau ca Satu Mare la capitolul strazi, si Satu Mare era cel mai infect la capitoulu calitate asfalt
-
imbecilii nu dorm, sunt prea preocupati sa comenteze si sa arate planetei cat de cretini sunt
-
Sunt imbecil si comentez
-
Tramvaiul ar putea crește viteza cu până la 30km/h. Vă zic eu ce va fi: maxim cu 10 km/h, că vatmanii au un grafic fix indiferent de intervalul orar al zilei.
Au formulat foarte inteligent proiectul, punând expresia magică “până la” adică intervalul 1-30 km/h, deci dacă va crește chiar și cu 1km/h se încadrează în scopul planificat din proiect.
Eu voi face o statistică zilele astea mergând cu fiecare tip de tramvai în perioade orare diferite și voi face un tabel la care voi adăuga timpii de parcurs și viteza maxima măsurate de la Casa de Cultură până în Nufărul în ambele direcții. La fel voi proceda și după finalizarea proiectului. Nu mă aștept la minuni. Când din start tramvaiele Siemens ULF sunt limitate din soft la 35km/h și Astrele la 40 km/h unde mai crești viteza? Eventual scazi timpul de parcurgere între două stații crescând viteza medie.
-
Cred ca ai o viata foarte trista.
-
la fel cred si eu despre tine. omu se implica din timpul lui iar tu il iei de fraier. asa faci de obicei pe aici. din timpul tau liber iei la misto orice in oradea.
-
Sa aplaudam ca maimutele orice realizare, ca e mai rau ca inainte, ca e de proasta calitate sau complet inutila sa aplaudam si sa ne bucuram ca tu si zeul tau va imbogatiti din betoane.
-
iar esti incapabil sa intelegi un text?
-
sunt incapabil sa inteleg un text
-
-
sa io sugi zeului tau dropulane
-
sunt mistocar prost
-
-
-
Mai bine dublati nr de tramvaie aflate in trafic , degeaba castigi 2 minute din viteza si pierzi jumate de ora asteptand, in loc sa vina in 15 min. Poate or fi ceva TGV cu 330 la ora prin Cantemir
Asfaltare fara sa aduca capacele de canal la nivelul asfaltului,inca o lucrare de calitate.
-
Capacele de canal nu vor fi la nivel niciodata. Nu stiu de ce nu se copiaza modelul din Iasi, acolo toate canalele sunt in afara soselei, in Iasi nu vezi canale pe strazi, doar pe la periferie printre case, dar pe bulevarde si soelele prncipale nu au canale. Oricum orasul e distrus de canale si asfalt cu valuri. In Cluj toate strazile au fundatie de beton, de aceea nu apar valuri in asfalt, la noi daca se sparge o strada care avea beton , in locul lui se pune nisip, nu se mai pune beton ca e scump. dar noi postacii vedem altfel lucrurile. Asai-i dropule???? Sunt tare bune strazile la noi dropule
Calitatea lucrării lasă de dorit, se cheltuie 50 milioane de lei ca să faci trotuarele asfaltate în loc sa fie făcute cu dale, sinele de tramvai o sa arte tot ca înainte ca o cale ferata mizerabila, statul vechi de asfalt nu se înlocuiește cum ar fi normal ci se toarnă peste cel vechi 4-5 cm de asfalt ceia ce nu este în regulă cu asa mulți bani putea face o lucrare de cailitate.
De abia astept sa vad cum va fi cand se vor desfiinta parcarile de pe Dacia, Decebal, Coposu, Transilvaniei atunci o simtiti dezvoltarea si restul oradenilor.
De abia astept sa vad cum o sa reactionati cand urmeaza amenajarea in Rogerius si vor desfiinta locurile de parcare de pe Stefan, Dacia, Decebal, Coposu si Transilvaniei. Sa simta si cei din Rogerius ce inseamna progres . Atunci sa va vad unde o sa parcati, ca locuri de alte parcari nu sunt
Felicitări pentru toate realizările din Mun.Oradea …fie ele mai puțin plăcute de unii hate-ri, sunt realizări care nu trec neobservate si multumesc cetățeanul…cum a zis si Bolojan..Dacă nu faci de ce n.ai facut … Dacă faci te blamează lumea ca de ce e praf ….
În fine … toate proiectele ce se desfășoară arată cât de buna inițiativă au aleșii locali să dezvolte această zonă în paralel cu dezvoltarea de nord-vest a țării…
Va felicit pentru ceea ce faceti si țineți.o tot asa … în 5 ani oradea se poate compara cu multe orașe vest-europene per ansamblu 💪🏻👍🏻
P.S. hate..rii tot aceia vor fi pentru ca niciodata nu poti mulțumi pe toți