Noile tramvaie nu pot fi puse în exploatare până nu primesc OK-ul germanilor de la Siemens. Conducerea OTL estimează că asta nu se va întâmpla mai devreme de 15 iunie
„Avem o promisiune că într-o săptămână ar putea ajunge la Oradea expertul german, pentru teste. Sunt două testări care se fac înainte să le punem în trafic. Se face un test de frânare, cu și fără sarcină și se mai face încă un set de teste, de sarcină, să vedem cum reacționează la condițiile de trafic din oraș, cu și fără încărcătură”, spune directorul tehnic Adrian Revnic.
Primarul Ilie Bolojan a transmis, printr-o postare pe pagina proprie de socializare, că cele patru garnituri „fac parte din contractul de livrare a celor 20 de tramvaie finanțate din fonduri europene. După preluarea tramvaielor și instruirea vatmanilor, la jumătatea lunii iunie, vor fi puse în circulație.
Până anul viitor, toate tramvaiele vor fi în circulație și noua linie spre Universitate va fi gata. Autobuzele care sunt contractate vor fi și acestea livrate, ceea ce va duce la îmbunătățirea semnificativă a calității transportului public în orașul nostru”.
Trimite articolul
XUrmează :
Taxa pentru scărpinat între buci,.
Taxa pentru uitat pe geamul tramvaiului 😀😀😀
-
prostovane ce vocabular urat ai, esti prostut, de ce te afisezi cu astfel de expresii de om necivilizat.
Tiganii cu gratuitate pe viata la transportul in comun vor fi foarte incantati. Abia asteapta noile tramvaie si noile autobuze.
Atata timp cat satra de tigani care put a cacat si care au grija sa le vandalizeze la fiecare cursa, va avea acces la ele, nu le dau mai mult de doua, trei saptamani, si vor ajunge la fel de infecte, jegoase, zgariate si neingrijite, ca si cele pe care le avem acum.
Domnule primar, eu platesc pe luna un abonament, pe care daca nu-l am, vai de viata mea! De ce li se permite tuturor nespalatilor sa circule cu aceste mijloace de transport, pe gratis, cel mult fiind urecheati si dati jos cu ifose? Dupa care se urca in urmatorul. Vatmanii ce pazesc? Bine ca-mi platesc eu biletul sau abonamentul ca prostul…
Si degeaba au cumparat, daca Bolojan face economie la OTL si tramvaiele circula la 10-20 de minute una dupa celalalt, si acele majoritar Tatrele galbene, acele mici si Siemensurile majoritate timpului stau in depou… in cel mai fericit caz in zilele lucratoare sunt in trafic 5 Siemensuri, in weekend 1-2… dar asta poate sa vada oricine pe pagina OTLului, momentan circula 11 tramvaie galbebe, 2 Siemens si una cu remorca… mult mai probabil si Astrele astea o sa fie in circulatie pana nu termina garantia ca si la Siemensuri, dupa aia o sa sta nemiscat in depou cateva saptamana
-
eu nu circul cu tranvaiul,dar da se pare ca circula rar,asa oameni nu sunt incurajati sa foloseasca mijloacele de transport in comun daca sti ca stai prin staie la plecare si venire cate 20 de minute,indiferent ca este oara de varf sau nu ele ar trebui sa circule la cel putin 3-5 minute unul dupa altul,altfel nimeni nu asi pierde 40 de minute din timpul lui stand prin statiile de bus si tranvai,mai putin pensionarii pe care nu cred cai deranjeaza ,dar un cetatean care trebuie sa ajunga din punctul A in punctul B REPEDE si sa REVINA la fel de repede IANPOI LA punctul A, NU va APELA nici o Data la transportul in comun daca stie ca trebuie sa astepte dupa mij in comun, acel ,ace-i cetateni vor apela intotdeuna la autoturism .. asa deci scurtati timpi de asteptare ,PS;in BUDAPESTA , AJUNGEAM LA METROU ,PLECA Metroulsi pana imi lu-am biletul de la automat era deja urmatorul in statie si asta la ori ce ora … deci domnule primar !!!!!daca vreti sa reduceti circ autoturismelor in centru , scurtati perioada de asteptare in stati intre 3 si 5 minu Maxim indiferent de ora !!!!,,
Credeam ca cei de la ASTRA au “exclusivitate” asupra tramvaielor. Se pare ca m-am inselat. Pana la urma in Romania asta industria constructoare de masini mai exista ? Democratia ne-a lasat si fara “mostenirea” lui Ceasusescu detestatu’. Aveam o uzina contructoare de camioane, de autobuze, una de tractoare, mai multe de vagoane si locomotive, etc. Azi din punct de vedere industrial suntem o umbra palida a ceea ce a fost atunci,
eu nu circul cu tranvaiul,dar da se pare ca circula rar,asa oameni nu sunt incurajati sa foloseasca mijloacele de transport in comun daca sti ca stai prin staie la plecare si venire cate 20 de minute,indiferent ca este oara de varf sau nu ele ar trebui sa circule la cel putin 3-5 minute unul dupa altul,altfel nimeni nu asi pierde 40 de minute din timpul lui stand prin statiile de bus si tranvai,mai putin pensionarii pe care nu cred cai deranjeaza ,dar un cetatean care trebuie sa ajunga din punctul A in punctul B REPEDE si sa REVINA la fel de repede IANPOI LA punctul A, NU va APELA nici o Data la transportul in comun daca stie ca trebuie sa astepte dupa mij in comun, acel ,ace-i cetateni vor apela intotdeuna la autoturism .. asa deci scurtati timpi de asteptare ,PS;in BUDAPESTA , AJUNGEAM LA METROU ,PLECA Metroulsi pana imi lu-am biletul de la automat era deja urmatorul in statie si asta la ori ce ora … deci domnule primar !!!!!daca vreti sa reduceti circ autoturismelor in centru , scurtati perioada de asteptare in stati intre 3 si 5 minu Maxim indiferent de ora !!!!,,
Pai…
Nu era normal sa le testeze inainte sa le vanda?
Daca in urma testelor se constata ca nu sunt conforme, ce vor face?
Le vor duce inapoi la fabrica?
Interesant…