Contractul, cu o valoare de 2,32 miliarde lei (fără TVA), finanțat prin Programul Transport (PT) 2021-2027, prevede execuția acestui nou sector de drum de mare viteză în 24 de luni. Contractul va putea fi semnat peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații, a mai transmis CNAIR.
Pe traseul lotului 1 (33,7 km) al DEx Arad – Oradea se vor construi inclusiv 32 de lucrări de artă, printre care un pasaj în lungime de 727 de metri, peste calea ferată și DC77.
CNAIR a anunțat, în 17 decembrie, câștigătorul licitației pentru lotul 3 al Drumului expres Arad – Oradea. Contractul a fost atribuit aceleași asocieri de firme Automagistral Pivden SRL (Ucraina) – Precon Transilvania SRL. Însă urmarea contestației depuse de două firme din Turcia, Kolin și Nurol, la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor, prin care solicită anularea raportului atribuirii și reevaluarea ofertelor, cum anunțase economedia.ro, semnarea contractului a fost suspendată.
Lotul 3 este cuprins între Chișineu Criș (județul Arad) și Arad și are o lungime de 47 km. La acest tronson se adaugă drumul de legătură cu zona industrială Arad Vest, în lungime de 2,9 km.
Drumul Expres Arad – Oradea are o lungime de 120,47 km și se împarte în 3 loturi:
- Lot 1- Oradea – Salonta, în lungime de 33.7 km (plus 5.3 km drum de legătură între DN79 Oradea – Arad și Salonta),
- Lot 2- Salonta – Chișineu-Criș, în lungime de 39.7 km (plus 10 km drum de legătură până la granița cu Ungaria),
- Lot 3- Chișineu-Criș – Arad, în lungime de 47.07 km (plus 2.9 km drum de legătură cu Zona Industrială Arad Vest).
Trimite articolul
XDacă anul acesta se va tot judeca contestațiile apoi anul viitor nu va da drumul la lucrări că, patronul de la Precon nu e pe gustul lui Grindeanu! Așa că această autobanda nu va fi gata nici peste 10 ani! Așa că, eu nu-mi fac iluzii de a circula pe ea degrabă!