Astfel Filip a arătat că firma Astaldi a început deja reabilitarea tronsoanelor DN 79 (Oradea – Arad) şi DN 19 (Oradea – Satu Mare) şi că s-a reparat şi DN 19 E (Sălard – Chiribiş) şi DN 19B (Chiribiş – Suplacu de Barcău) şi că se lucrează şi pe DN1H Aleşd – Şinteu – Zalău cât şi pe DN 79 Oradea – Deva. „Discut aproape săptămânal cu directorul regionalei Cluj a CNADNR pentru a-l convinge că şoselele bihorene au nevoie de investiţii. Sigur, repararea nu înseamnă reabilitare, care consumă mai mult timp şi bani. Dar se vede că guvernul vrea să-şi onoreze angajamentele asumate faţă de Bihor şi faţă de Oradea. Şi lucrările la Şoseaua de Centură merg conform graficului stabilit cu ministrul Berceanu în primăvară. Astfel, până la 1 decembrie se va putea circula fluent pe Centură de pe Calea Clujului până la ieşirea spre Satu Mare. Ce-i drept, pe tronsonul de la CET II se va asigura circulaţia doar pe o bandă pe sens, dar apoi se va continua amenajarea a două benzi pe sens”, a mai declarat Filip. Europarlamentarul bihorean a mai informat că şi la Bechtel numărul angajaţilor a crescut de la 300 la 500, ceea ce înseamnă că se doreşte finalizarea în acest an a tronsonului Gilău – Câmpia Turzii pentru a se putea reataca apoi şi tronsoanele bihorene.
Cristian Horgos
Citiți principiile noastre de moderare aici!