Este vorba despre acea tehnică de reciclare a asfaltului existent cu o maşină specială, care sparge, „mestecă” şi „înghite” asfaltul existent, îl reciclează şi îl amestecă cu o emulsie specială, dură şi îl reaşterne pe carosabil. Fiecare firmă căreia i s-a alocat un tronson lucrează cu o asemenea maşină.
Trameco – Drumuri Bihor (Selina) a asfaltat pe două benzi de la ieşirea din Oradea până la sensul giratoriu de la blocurile ANL, înainte de Sînmartin. Firma lui Beniamin Rus lucrează pe un tronson de 14 kilometri, iar directorul secţiei Oradea a Drumurilor Naţionale, Octvavian Balog, estimează că se va finaliza cu asfaltarea până la finele săptămânii viitoare.
Asocierea SC Eldi Clau Srl – CMS SRL lucrează pe următorul tronson spre Beiuş, lung de 10 kilometri, iar asocierea Viarom Construct SA – Autoprima Serv SRL pe următorii 16,3 kilometri, până în apropiere de Pocola.
Aceste lucrări sunt finanţate din bugetul de stat. De la Pocola până la Deva, lucrările de pe DN 76 sunt executate de alte firme, în baza unei finanţări europene.
Atât şefii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), cât şi prefectul Claudiu Pop au promis că până la finele acestui an se va putea circula în condiţii normale pe DN 76, între Oradea şi Beiuş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!