„Din suprafaţa de teren disponibilă, de 6.500 de mp, 2.590 au fost ocupaţi de parcări şi accese iar restul va deveni parc şi spaţiu verde, în cadrul unui alt proiect”, a lămurit viceprimarul Mircea Mălan situaţia lucrării. Preţul achitat de primărie firmei Selina: 1,6 milioane de lei fără TVA.
În urma şantierului închis de executant rezidenţii au la dispoziţie 211 locuri de parcare pe care şi le pot închiria de la asociaţiile de proprietari. Spre deosebire de alte „dezvoltări” din cartiere, proiectantul a lăsat un minim de spaţiu între geamurile apartamentelor de la parterul blocurilor şi locurile de parcare, păstrând o parte din vegetaţie. Minime sunt şi dimensiunile trotuarelor, semn că nevoile şoferilor continuă să fie prioritare.
Sub nivelul trotuarului
Zona a câştigat din punctul de vedere al aspectului dar asta nu compensează pentru nemulţumirile riveranilor. „Blocurile sunt îngropate. Duşumeaua apartamentelor de la parter este mai jos decât nivelul parcărilor şi asta înseamnă că acestea se vor inunda. Până acum apa s-a scurs în Adona dar acum va bălti în jurul blocurilor”, reclamă Liviu Fălcuşan, administratorul unei asociaţii de proprietari. Acesta susţine că şi până acum s-a adunat „apă freatică” în subsol şi se teme că acum se va scurge în beciuri şi apa de ploaie.
Etapa Adona I cuprinde tronsonul de la Aleea Salca până la podul de pe str Nojoridului. Etapa Adona II – care se întinde de la podul de pe str Nojoridului până pe str nou creata, care face legătura Gh. Asachi, acestea au fost finalizate de Primăria Oradea în vara acestui an.
Citiți principiile noastre de moderare aici!