JB&Bihon.ro au chestionat conducerea APTOR și pe citymanagerul Mihai Jurca și acesta a dat asigurări că „Participarea la campanie nu este contracost, ca să fiu explicit”. A admis că Oradea are o relație contractuală cu asociația de promovare, dar s-a ferit să ofere cifre.
[eadvert]
Oradea nu a plătit ca să fie inclusă în topul Cele mai bune destinații europene turistice în 2022
Ulterior, în online, pe pagina activistului Flavius Bunoiu, a apărut informația că APTOR a plătit către EBD peste 19 mii lei, în noiembrie 2020. În plus, acesta a expus un lung pomelnic de plăți pe care alte primării din țară le-au făcut către EBD, pentru nominalizări în diverse campanii de promovare: Sighișoara cu 4.400 mii euro, Cluj cu 10 mii euro, Sibiu cu peste 18 mii euro, Brașov sau Craiova.
În context, conducerea APTOR și-a nuanțat poziția, insistând în continuare că nu a achitat nimic pentru prezența în campania prezentă.
„În 2020 APTOR a plătit suma de 3980 euro către EBD pentru servicii de promovare ca urmare a clasificării orașului Oradea ca destinație europeană sigură în contextul pandemiei (European Safest Destination 2020)”, comunică ong-ul primăriei, arătând că „Suma a fost achitată pentru serviciile de promovare (articole de promovare online, postări, etc.) pentru Oradea ca destinație sigură și nici de cum pentru acordarea titlului”.
„Același principiu este valabil și pentru campania „Cea mai bună destinație turistică a anului 2022” (European Best Destination 2022). Oradea nu plătește să fie nominalizată în acest clasament. Oradea a fost numită în competiție de către EBD și relația cu aceștia presupune asigurarea unor discount-uri, pe platformele EBD sau a unor platforme partenere precum: Forbes US, Condé Nast, Lonely Planet National Geographic, etc. Scopul acestor campanii este de a promova Oradea ca una din cele mai bune destinații ale anului în EUROPA. Dovada celor de mai sus este faptul că în bugetul de anul acesta al APTOR există suma de 70.000 lei prevăzută pentru promovarea la nivel european, dacă vom considera util destinației noastre”, mai trasmite directoarea APTOR, Alina Toie.
Trimite articolul
Xda, frate, să plătești pe oameni ca să te placă. ce poveste de succes.
Traiul decent.
Nu sãrãcia.
-
Baloane colorate pentru pulime.
Da mă ești fraier “daacumtrolez” criticul de serviciu tu și câțiva că ține că niște idioți vă arătați prostia zilnic.
-
“câțiva că ține”
Uitându-mă la sumele plătite, constat cu surprindere că poziția din top are legătură cu cuantumul acestei sume.
Explicația acestei legături seamănă cu explicațiile oltenești pentru orice și cu rezoluțiile procurorilor pentru infractorii scăpați pentru vicii de procedură.