RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, pune la dispoziția comercianților o aplicație menită să vină în sprijinul acestora. Aceasta este disponibilă începând de la sfârșitul lunii martie atât pentru dispozitive cu sistem de operare Android, cât și iOS.
[eadvert]
Aplicația poate fi accesată gratuit de către comercianții care au finalizat procedura de înregistrare în sistem, au semnat contractul cu RetuRO, au finalizat înregistrarea punctelor de colectare și au optat pentru colectarea manuală a ambalajelor SGR. Cu ajutorul RetuRO, comercianții pot scana codul de bare al ambalajelor atunci când acestea sunt returnate de către clienți, pentru a verifica rapid că sunt conforme cu specificațiile SGR, adică au imprimate pe etichetă logo-ul „Ambalaj cu garanție” și codul de bare specific SGR.
De asemenea, prin intermediul funcției „înregistrați o comandă de ridicare” disponibilă în aplicație, comercianții pot solicita către RetuRO ridicarea ambalajelor colectate de la punctul de returnare pe care îl gestionează, reducând timpul și eficientizând spațiul necesar depozitării sacilor cu ambalaje colectate. Comanda se validează pentru minimum trei saci și va fi confirmată printr-un mesaj de confirmare.
Înainte de a descărca aplicația RetuRO, sunt necesare câteva setări pe care comercianții trebuie să le facă din contul lor pe platforma SGR. Informații complete despre pașii de parcurs, precum și îndrumări în ceea ce privește instalarea, autentificarea și utilizarea aplicației RetuRO sunt disponibile în Ghidul aplicației.
Utilizatorii se pot autentifica în aplicație folosind contul lor de comerciant (administrator) sau de vânzător (rol nou introdus în platformă) de pe platforma portal.returosgr.ro. După conectare, utilizatorii sunt ghidați să aleagă punctul de returnare declarat, folosind ID-ul punctului de vânzare disponibil în contul lor de utilizator.
Citiți principiile noastre de moderare aici!