“Oamenii au tot sunat, ba că nu se pun la dispoziţie conturi în care să plătească, ba că nu s-au deschis casieriile. Lumea vrea să îşi aschite facturile la zi, să nu acumuleze datorii”, spune Mariana Tiurbe, din cadrul Serviciului Coordonare şi Control Asociaţii de Proprietari.
Municipalitatea transmite că, drept urmare a “numeroaselor sesizări venite din partea locatarilor care reclamă activitatea Asociațiilor de proprietari din această perioadă, Municipalitatea face un apel către conducerile asociațiilor de proprietari (președinte, comitet executiv), care au primit un mandat din partea proprietarilor din cadrul asociațiilor, care prevede inclusiv gestionarea activității în perioadele de criză, să dea dovadă de responsabilitate și să asigure posibilitatea proprietarilor de a-și achita sumele datorate către asociația de proprietari”.
“Le recomandăm așadar acestora să ia toate măsurile necesare pentru ca asociația de proprietari să funcționeze, să-și încaseze plățile din această perioadă, asigurând accesul locatarilor la plata facturilor (direct la casierie sau în contul asociației de proprietari care trebuie afișat la sediul asociației), inclusiv afișarea listelor de plată, luând bineînțeles toate măsurile de protecție necesare, pentru a evita incapacitatea de plată a facturilor către furnizorii de utilități”, mai zice comunicatul Primăriei.
Trimite articolul
XŞomaj tehnic.
Asociatiile de propritari din Oradea, sau mi bine zis cei din primarie ar trebui sa oblige asociatiile de proprietari sa isi crreze niste platforme on-line, Ce este asa greu cand toate se pot plati cu cardul de acasa, numai la asociatie tre sa mergi sa stai ca si la rand.
Poate asta este o ocazie buna ca sa mutem si acest serviciu on line.
Daca macar ar auzi cei care pot face ceva in acest sens..