„ANULAT”, fără explicații, e înscrisul care apare în rubrica zborurilor de linie de pe pagina de internet a Aeroportului din Oradea în dreptul zborului de dimineață, de trei zile încoace. Nici compania aeriană, nici conducerea aeroportului și nici autoritățile locale nu au ieșit, până acum, să ofere lămuriri în privința acestei situații. Clienții care și-au cumpărat deja bilete sunt revoltați, atât cei care au rămas pe aeroport cât și cei care, având bilete pentru zilele viitoare, nu au nici certitudinea că vor putea zbura, dar nici posibilitatea de a schimba data zborurilor, decât dacă achită o taxă, deloc modică.
„Vă scriu în legătură cu situația dezolantă și constantă din ultimele 3 zile cu privire la singurele zboruri de pe aeroportul Oradea, adică zborul Tarom București – Oradea – București, cu codurile de zbor și identificare flightradar RO621 (cursa București – Oradea, zilnică, de la ora 7:50 cu aterizare la Oradea la 9:15 și RO622 (cursa Oradea – București, retur, de la ora 9:40 cu aterizarea la București la 11:00”. În datele de 10, 11 și 12 aceste zboruri au fost anulate. Aș fi înțeles situația în ipoteza unei singure zile, însa 3 zile la rând denotă lipsă de profesionalism, nesimțire si neseriozitate cronicizate”, ne-a scris un orădean.
Omul e iritat pentru că are programat un zbor pentru care și-a cumpărat bilet, la această cursă – RO622 Oradea – București, în cursul săptămânii viitoare, vineri pentru un examen.
„Am luat legătura cu cei de la Tarom pentru a-i ruga să îmi schimbe rezervarea zborului de vineri dimineața cu cel de joi seara, dat fiind contextul anulării continue a zborurilor. Răspunsul lor? Taxă în plus… 55 euro, că, așa e firesc la români”. Dacă nu ar fi existat acest context nu aș fi apelat la această strategie, dar în condițiile în care îmi doresc să ajung la București vineri, 19 ianuarie, ora 12, și dat fiind faptul că dragii noștri Tarom-iști, de 3 zile la rând anulează acest zbor, mi s-ar fi părut normal să aibă deschiderea spre a-mi asigura un zbor anterior, pentru a ajunge la ora programată, nu seara la 20 sau 21, cu următorul zbor, care nici el nu se poate garanta că va avea loc”, ne-a relatat orădeanul, pe larg, despre situația sa.
Bihon.ro a încercat să ia legătura cu managerul Aeroportului Oradea, Răzvan Horga, și cu city-managerul Mihai Jurca, pentru a afla motivele acestei situații care pare să se permanentizeze, dar niciunul nu a răspuns apelurilor sau mesajelor noastre. Vom reveni cu aceste informații, în măsura în care ne vor fi furnizate.
Fără sistem de ghidare?
Conform unor surse din administrație, problema ar ține în mai mică măsură de Compania Tarom și în mai mare măsură de Aeroportul din Oradea. Odată cu extinderea pistei, Aeroportul Oradea s-a dotat și cu echipamente noi de ghidare ILS, DME și PAPI, pe care Autoritatea Aeronautică Română nu le-ar fi omologat încă. Din trei zboruri de calibrare a echipamentelor, câte ar fi necesare pentru această procedură, a fost efectuat doar unul, celelalte ar urma în acest an.
[eadvert]
În absența acestor echipamente de radionavigație, piloții evită să aterizeze în condiții de vreme proastă, cu precipitații care împiedică vizibilitatea sau cu plafon de nori jos. Iar decizia, în privința siguranței pasagerilor și a aeronavelor, aparține strict piloților.
Trimite articolul
XSi nici o reactie de la domnul Bolojan? Nimic de la ilustrii parlamentari ai Bihorului? Tac Mang si Merka? Tac udemeristii? Tace guralivul Hatos? Nici un semn de la Arina Mos? De la matematicianul cu derogare Căus? De la seriosul Cupsa? De la delcata Rozsika?
-
Nu e in fisa postului lui Bolojan treaba cu zborurile de la aeroport. Poate e treaba USR, PSD, UDMR sa distruga Oradea . Ce treaba are Bolojan cu aeroportul?
-
Pai el ii critica permanent pe cei dinaintea lui la sefia CJBihor, ca nu gestionau aeroportul si ca nu au adus zboruri la Oradea.
Toata lumea era varza in opinia lui, iar acum nu mai avem nici macar ce era atunci (Ryanair si alte bazaconii).
Asa-i ce usor e sa critici de pe margine si sa nu faci nimic?-
ce bine sare propaganda, medicamente
-
adevaraaat !
-
-
Inaptul de director Horga ce zice? Nu mai bine cautati voi sa aflati cum a ajuns el director, pus de alde unu din consiliul de administratie, mare patron de imobiliare?
-
cum? are pregatire in domeniu. Ai fi vrut sa ramana expiratul de pasc? HAi da-te incolo. CA esti frustrat. Ce legatura are aeroportul si oamenii din aeroport cu faptul ca un avion nu aterizeaza din cauza conditiilor meteo nefavorabile?
-
Răzvane, tu ești, bă?
-
Cum adică vand bilete și nu zboară de ce tace Bolojan și ceilalți cum sai lași pe jegosi de la Tarom sa își bata joc de oameni ca asta e bătaie de joc
Ceata deasa condiții neprielnice pe un aeroport cu șantier în capăt de pista. Ce mai vreți? Ce oameni….atâta nemulțumire. De sa r întâmplă vreo tragedie???? Mai bine anulari .
Acest City manager pe nume Jurca e atât de important, de plin de sine. Se crede deștept, frumos, mai ceva ca Tyrone Power sau Geo Costiniu. Când merge gândește ca scrie. Numai ce face el nu merge. Sta. Și nu se vede.
-
Noroc cu tine ca ești deșteptul satului
-
Tu ești purtătoarea de cuvânt a lui JURCA? Avocata acestui dezinteresat de tot, dornic doar de parvenire?
-
Ai dreptate, mai rar așa un habarnist precum jurcă ăsta. Împreună cu chelu valorează mai puțin decât niște excremente!
-
-
Tocmai acum când nu avem legătură feroviară directă cu Bucureștiul doar prin ocol și o zi pe drum… Singura soluție ar fi să ajungă cumva la Cluj de exemplu cu ridesharing și de acolo să zboare. Rigiditatea Tarom și atitudinea lor este impardonabilă.
Jurca ar trebui sa ia lecții de muzica de la Antonia Nica și sa se angajeze dansator la Ansamblul folcloric. Poate ca asa devine și el util. Și e în lumina reflectoarelor . Pana îl face nea Ilie primar.
-
Cred ca si pe tine te-ar putea numi linistita purtatoare de cuvand.
Ca-ti merge fleanca.
Pe toate si pe toti ii stii.
Cred ca si cu care mana s-au scarpinat la parul de pe fund cunosti.
Esti o alta Firea, asa iti merge gura, Dana draga !
Firea de …. Oradea.-
Ce limbaj de puscarie ai abordat, maestre!…
Crezi ca anonimatul iti da dreptul sa vorbesti ca un cretin?
-
-
Nu e treaba lui Bolojan ce e la aeroport daca zboarra Taromul.
-
Asa e! Treaba lui era doar sa-i critice pe fostii președinți CJ ca nu sunt in stare sa gestioneze aeroportul.
-
Insinte de Bolojan era curse. Acum il lsuzi ca Bolojan face curse sau aetoportul. Bine ca esecutile nu au legatura cu el, nici Ciuperca. Dar limbi ii stii da in dos
-
Ieri il laudai ca face companie aeriana si lungeste pista. Parca el era zeul aeroportului. Nici Ciuperca nu e a lui, dar inainte de a aluneca dealul era realizarea lui
-
Toate “marimile” Bihorului poa’ sa faca si crize de nervi, sa se dea cu fundul de pamant, atat timp cat golanii de la Bucuresti, de la Transporturi, de la TAROM nu rezolva problemele, care dainuie de multa vreme. Situatia grava nu este numai la TAROM. Mai toate regiile, firmele de stat sunt “in pom”.
Cel putin 1 milion poate 2 milioane de calatori vor fi anual pe ruta asta. Egalam Clujul
-
1 sau 2 milioane? Poate miliarde. Va deveni centrul planetei. O sa vina egiptenii la noi în valuri. Iar apoi se va lua după ei toată lumea arabă. Apoi toți ceilalți, sa vadă și ei minunea.
Azi după ora 19 am văzut cursa regulată Tarom în aterizare pe aeroportul Oradea.
-
Ti s-a parut!
Era personalul de Aleșd!
Am fost în cursa anulata în data de 12.01. Nicio explicație. Am fost nevoiți sa așteptăm în aeroport cursa de ora 16.35. Unele bagaje au rămas la București…Oradea oraș frumos, dar izolat…aerian și feroviar…
Rog stiamata redactie să ne spuna dacă numitul JURCA MIHAI a binevoit să răspundă la telefon si sa dea o explicatie. Sau e tot in autoadmiratie? De ce ia leafa această creatie ratata a lui Bolojan? Să se creada Alain Delon de Peta? Si viitor primar al urbei! Ascensiunea individului trebuie oprită!
-
Tu trebuie sa fi oprită, Jurca își face treaba bine. Suna tu la Tarom.
-
De unde ești? Ești admiratoarea secreta a acestui ins care se crede Adonis? Ii faci masajul zilnic? Cafeaua și omleta?
-
Și tu esti aia care a fost refuză.
-
-
Nu v-ați prins ???? Avioanele au decolat spre Varșovia…
Acum ceva timp, Bolojan zicea in presă că Autoritatea Aeronautică nu a putut programa zborurile de calibrare a echipamentelor instalate
Minciuni, oameni buni. Se poate verifica. Lucrările la aceste obiective nu sunt finalizate. Asta e motivul pentru care nu se fac inca verificările din zbor
Horga ce sa zică, că asta e adevărul ? Îl mănâncă Bolojan daca vorbește .Jurca la fel. Se ascund amândoi. Vai de capul lor. Incompetenta pe linie și minciuni. Problema e că plătim cu toții din bani publici incompetenta lor.