Având în vedere că în perioada în perioada 4-15 ianuarie 2016 se va derula acţiunea de închidere/deschidere a anului fiscal 2015/2016, în această perioadă, în cadrul Centrului de relaţii cu publicul, la ghişeele 21 – 27 se vor încasa doar taxe fără debit (taxe timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie plătite în 48 ore).
Contribuabilii persoane fizice şi juridice care nu au achitate la zi obligaţiile fiscale până la data de 31.12.2015 şi care vor să solicite certificate fiscale care să ateste faptul că nu au datorii restante, vor putea să efectueze plata acestora numai prin virament bancar.
Declaraţiile fiscale de clădiri şi terenuri vor fi preluate în Centrul de relaţii cu publicul, ghişeele 1-4 – persoane fizice, respectiv ghişeele 5 şi 6 – persoane juridice, urmând a fi prelucrate după data de 18.01.2016.
Vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea taxei auto însoţită de documentele primare aferente.
Începând cu data de 18.01.2016, încasarea impozitelor şi taxelor de orice fel, datorate bugetului local, se va relua prin personalul din cadrul Centrului de relaţii cu publicul, ghişeele 21-27, prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea (www.oradea.ro), prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar (www.ghiseul.ro), prin intermediul aplicaţiei MobilePay (utilizatori de dispozitive mobile cu sistem de operare android), prin unităţile Direcţiei de Poştă precum şi prin unităţile CEC, conform programului (orarului) fiecărei unităţi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!