Un model inter-regional de şcoală antreprenorială pentru femei,proiect finanţat din Fondul Social European – “Investeşte în oameni!”, Contract nr. POSDRU/9/3.1/S/5, Perioada de implementare: 05.01.2009 – 05.01.2011, Valoare: 12.500.104 lei, anunţă:
Organizarea
Concursului „Planul meu de afaceri!” şi
Gala antreprenoriatului feminin AntrES, faza a II-a,
ȋn 4 de Centre locale AntrES din judeţul Maramureş
Ȋn perioada 1 -31 iulie 2010, are loc organizarea Concursului „Planul meu de afaceri!”, faza a II-a, la nivel local, ȋn Centrele locale AntrES. La acest concurs participă peste 96 de Planuri de afaceri ȋntocmite de grupurile ţintă I – femei manager şi II – femei care doresc să-şi iniţieze propria afacere, care au fost instruite gratuit ȋn cadrul Şcolii antreprenoriale AntrES, ȋn perioada 5 ianuarie – 30 iunie 2010.
Anunţarea ierarhiei Planurilor de afaceri, evaluate ȋn cadrul Concursului „Planul meu de afaceri!” ȋn Centrele locale AntrES şi ȋnmânarea Certificatelor de absolvire a Şcolii antreprenoriale pentru femei, se va realiza ȋn cadrul evenimentului „Gala antreprenoriatului feminin AntrES”, eveniment ce se va desfăşura la sediul Primăriilor din Centrele locale AntrES, astfel:
-
Sighetul Marmației: 30 iulie 2010,
-
Baia Sprie: 4 august 2010,
-
Târgu Lăpuş:23 iulie 2010,
-
Seini: 3 august 2010.
Ȋn perioada 9 – 15 august 2010, se va organiza Concursul „Planul meu de afaceri!” la nivel teritorial, la nivelul Universităţi partenere. La acest concurs vor participa cele mai bune Planuri de afaceri selectate din cele 96 evaluate la nivel de centre locale.
Premierea celor mai bune Planuri de afaceri la nivel teritorial, va avea loc ȋn cadrul evenimentului „Gala antreprenoriatului feminin AntrES”, eveniment ce se va organiza la Universitatea de Nord din Baia Mare: 28 august 2010.
La acest eveniment se vor ȋnmâna premii în bani în valoare de 1000 lei fiecare, câte un premiu pentru fiecare Centru local AntrES.
Citiți principiile noastre de moderare aici!