Cele mai importante proiecte avizate sunt un ansamblu rezidențial nou în cartierul Nufărul, un spital privat de radiologie pe Calea Clujului și un hypermarket Kaufland pe strada Seleușului.
Două blocuri noi pe strada Nufărului
SC Valnen Construct SRL a solicitat avizul arhitectului-șef pentru construire ansamblu de locuințe colective compus din două corpuri în regim de înălțime D+P+8E+ER cu 153 de apartamente, pe strada Nufărului, nr. 111.
[eadvert]
„Terenul, în suprafață de 25.000 de metri pătrați, a fost studiat prin Plan Urbanistic Zonal (PUZ) aprobat prin HCL 1057/2020. Întrucât la faza de PUZ, pe acest amplasament a fost propusă o investiție care se referă la construirea unui hotel, s-a considerat necesar elaborarea unui Plan Urbanistic de Detaliu (PUD) prin care să se studieze mobilarea întregii parcele pentru dezvoltarea unui ansamblu de locuințe colective. La faza de PUZ a fost reglementată zona funcțională care permite această dezvoltare”, transmite municipalitatea printr-un comunicat de presă.
„Dezvoltarea unui ansamblu de locuințe colective necesită o abordare diferită din cauza dotărilor necesare: locuri de parcare, spații verzi, loc de joacă pentru copii, creșă/grădiniță, cabinete medicale, spații comerciale și servicii. Specialiștii din cadrul comisiei au decis ca toate acestea să fie studiate printr-un PUD, în acest sens fiind necesară eliberarea unui nou certificat de urbanism”, a precizat Arina Moș, viceprimarul municipiului Oradea.
Spital privat de radiologie
SC Clinica Davidescu SRL a solicitat aviz de oportunitate pentru construirea unui Spital de Radiologie (laborator, spitalizare de zi, spitalizare continuă, ambulatoriu), plus un corp administrativ (farmacie), pe strada Clujului, nr. 200, din Oradea.
„Întrucât terenul are o formă atipică, fiind afectat și de zona de protecție infrastructură rutieră, care prevede retragerea construcțiilor la minimum 18 metri din axul drumului, specialiștii din cadrul CMUAT au considerat că investiția este oportună, dar este necesară elaborarea unui PUD și găsirea unei alte soluții privind amenajarea locurilor de parcare în afara zonei de protecție infrastructură rutieră”, transmite muncipalitatea.
Corpul C1 va avea regimul de înălțime D+P+2E+3R+4R, iar corpul C2 va avea P+2E. Înălțimea parterului este de 3.00 m, iar a etajelor de 2.80 m. Proiectul prevede ca accesul auto să se realizeze direct din strada Clujului, fiind propuse 13 locuri de parcare în incinta viitoarei clădiri.
Trimite articolul
XCand are de gand primaria sa faca o trecere de pietoni pe centura in capat Nufarul, orasul a trecut demult dincolo centura, e si Kauflandul acolo, pana la sensul giratoriu din Sanmartin e tot Oradea. Nu credeti ca lumea poate ar merge pe jos pt 1 km, intre Nufaru si casele din zona, plus ca deja e si cartierul Viena dincolo centura. Dar nici o trecere de pietoni, sau in unele locuri desfiintam parcari, demolam case pt a promova mersul pe jos, iar aici promovam numai mersul cu masina.
-
Exact. Tot asa nu poti sa mergi pe jos nici la Era, Dedeman, Hornbach, etc, trotuar exista, dar au ingradit cu parapeti, numai daca sari peste parapeti poti sa mergi pe jos, altfel…
Am vazut multi sa sesiseze pe pagina de Facebook al primarului sau in forumuri gen SSC, majoritatea userilor (gen cu numele de status, ovidiu) tot ataca inapoi persoana care a scris ceva neregula, sugestie cum altcumva ar trebui facut ceva ca “stai linistit cei din primaria stiu mai bine, altundeva si sunt probleme, e mai bine ca nu se face nimic”. chiar despre orice e vorba, chiar daca oameni pasionati de transport in comun sau daca un vatman care deja a circulat mai mult de 3 luni inainte sa inaugureze linia noua ca e stramb, vin unii si zic din fata calculatorului din Cluj ca nu e asa, e iluzie optica sau orice, dar sigur nu e stramb linia. Da, de aceea merge si acuma tramvaiele pe el cu 25-35km/h ca e cel mai bun linie construita vreodata… cu gandirea asta nu vrei sa fie ceva schimbare in calitate sau sa se faca ceva cu cap, orice se face primaria unii o sa ataca personal pe cei care scrie ceva critica si mai bine taca toata lumea, decat sa invatam din critici si data viitoare sa facem mai bine…-
Criticile nu au loc aici. Critica in Teleorman sau Vaslui.
-
In sfarsit blocuri noi dincolo de centura, adica primele sunt in cartierul viena , car in sfarsit bloc turn in exteriorul centurii, si nu le mai inghesuiti in orasul vechi. Asa ar trebui facut, spre exterior, nu mai aglomerati si sufocati orasul vechi.
ÎN SFÂRȘIT, DUPĂ UN TIMP CARE A PĂRUT FĂRĂ SFÂRȘIT, APARE UN OBIECTIV IMPORTANT ȘI PE CALEA CLUJULUI.
-
Normal ar fi ca in alte orase din lume, unde noi ne credem peste toti, ca primaria sa dezvolte zone ramase in urma cum ar fi Clujului, sau in zona Episcopia unde e actualul drum expres, acolo sa obligi sa se construiasca blocuri noi, cladiri noi. Nu sa demolezi tot ce se poate, mai demolezi si zona centrala sa o distrugi. Plus ca si aglomerezi rau cateva zone din oras. Lasa sa se extinda orasul in exterior, cu strazi noi dar late, nu cum se fac prin cartierele de case ca de abia incap 2 masini si nici loc de trotuare nu mai exista. Asta ar trebui sa vada primaria, ca asa vor ramane strazile si nu o sa mai ai ce face dupa. Uite cum face Clujul cartier nou de 15mi apartamente in zona Sopor, cartier nou de la zero.
-
Dna dr e un nume în pneumologia bihoreana și nu numai. Am cunoștințe tratate de domnia sa cu rezultate excelente.
Blocul facut fara demolari e ca femeia fara cur.
-
corect. la fel si stirile fara postacii anti bolojan. trist.
-
Doar stirile care-l ridica in slavi pe zeul tau. Numai lingaii si slugile de partid sa aiba voie sa scrie. Asa-i?
-
Tot bolovanul tau il face si pe asta? dupa copacii din jur nu as zice
-