2.646 de angajaţi de la diferite societăţi comerciale au paticipat la cursuri în cadrul proiectului Adaptabilitatea Angajaţilor, Succesul Angajatorilor – ASA. Pe parcursul a celor trei ani de derulare, 1.521 de angajaţi au fost instruiţi la nivel executiv, 868 la nivel de middle management şi 257 de angajaţi la nivel de top management. De asemenea, 188 de cursanţi au fost cetificaţi pentru ocupaţiile de manager resurse umane, formator şi manager de proiect.
Dacă la demararea proiectului, desfăşurat în regiunile de Nord-Vest şi Vest, angajatorii şi angajaţii au fost cam reticenţi, spre final a fost nevoie de spulimentarea locurilor. „265 de firme de la lanţuri farmaceutice la societăţi din industria grea şi-au instruit angajaţii prin intermediul acestui proiect”, a precizat Sorina Bradea, managerul de proiect.
Şi în opinia reprezentantului Federaţiei Patronilot Bihor, Ioan Lucian, acest proiect au adus pe piaţă ceva ce nu era.
Cunoscând nevoile atât a angajaţilor cât şi a angajatorilor temele abortate la cursurile, care s-au întins pe o perioda de 3-5 luni, au atins nevoile reale. „În multe cazuri conştientizând importanţa acestor cursuri angajatorii au accepta ca acestea să aibă loc chiar în timpul programului de serviciu”, a punctat Luminiţa Popa, responsabil de formare.
Proiect
Proiectul, implementat de SC Active Job Consulting SRL în parteneriat SC RoMarketink SRL , Feraţia Patronilor Bihor şi Camera de Comerţi Industrie şi Agricultură Timişs-a desfăşurat în perioada 01.11.2010 – 31.10.2013 şi a beneficiat de 12.352.078,31 lei.
Obiectivul general al proiectului a fost creşterea gradului de adaptabilitate a angajaţilor şi intreprinderilor din regiunile Nord-Vest şi Vest la mediul dinamic în care îşi desfăşoară activitatea
Creşterea adaptabilităţii şi competitivităţii angajaţilor prin comunicarea constructivă, organizarea eficientă a muncii, înţelegerea necesităţii şi importanţei procesului de schimbare în actualul context economic şi insusirea unor modele de schimbare sunt câteva din beneficiile proiectului. Conform echipei de proiect printre beneficii se numără şi reconcilierea vieţii profesionale cu cea personală, crearea capacităţii interne a companiilor de a-şi dezvolta resursa umană, asigurarea unui mediu adecvat de identificare de noi oportunitati şi solutii inovative şi facilitarea înţelegerii corecte a procesului de schimbare şi a participării active la schimbare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!