Şantierul de pe DN 76 Beiuş – Oradea merge prost. O recunoaşte şi Narcis Neaga, directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADN) din România. Sosit în Bihor, Neaga a observat că lucrările nu sunt deloc avansate. „Constructorul este într-o întârziere semnificativă. Am chemat la Oradea conducerea firmei. Vom merge până la reduceri drastice de contract”, ameninţă Neaga. Firma SC CCCF SA din Timişoara este constructorul. Acelaşi care a construit şi podul nou de peste Crişul Repede din Ioşia.
„Şi la tronsonul Ştei – Beiuş lucrurile stau la fel de prost. Până anul trecut, au tot invocat lipsa banilor, dar acum această problemă nu mai există. Şi motivele meteorologice invocate sunt justificate doar parţial. Exproprierile au fost realizate între timp. Trebuie să ne apropiem de indicele de absorbţie”, transmite Narcis Neaga.
Tronsonul Oradea – Beiuş ar trebui finalizat în acest an de către SC CCCF Timişoara. Porţiunea dintre Lunca şi limita de judeţ cu Aradul, încredinţată firmei orădene Construct Mod, la fel. Tronsonul din zona Ştei, contractat de spaniolii de la V.V. Azvi, abia anul viitor.
Duminică, directorul ADR Nord-Vest, orădeanul Marcel Boloş, a transmis că centura Beiuş – Ştei – Vaşcău este aproape de a primi finanţarea Comisiei Europene. „Valoarea totală aprobată este de 147 milioane de euro”, a declarat Boloş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!