Licitaţia organizată pentru executarea acestora a fost anulată, din cauza numărului prea mare de aspecte neclare.
„Datorită numărului relativ mare de clarificări solicitate de potenţialii ofertanţi în cadrul procedurilor derulate în vederea executării lucrărilor pentru amenajarea pasajelor supraterane de pe şoseaua de centură a Municipiului Oradea, situate la intersecţia cu DN 76 şi DN 79, a fost necesară anularea procedurilor de achiziţie, avându-se în vedere revizuirea proiectelor în vederea reluării procedurilor pentru achiziţia lucrărilor. Anunţurile de depunere a ofertelor pentru „Amenajare intersecţie prin pasaj denivelat între drumul de centură al Municipiului Oradea şi drumul naţional DN 76 Deva-Oradea” şi „Amenajare intersecţie prin pasaj denivelat între drumul de centură al Municipiului Oradea şi drumul naţional DN 79 Arad-Oradea” au fost publicate în sistemul de achiziţii publice la începutul lunii trecute. Ofertele ar fi trebuit depuse până în 31 ianuarie, ora 9:00 pentru pasajul de pe DN 76, respectiv 3 februarie, ora 9:00 pentru pasajul de pe DN 79”, se arată într-un comunicat de presă.
Se reia
„Estimăm reluarea procedurilor de achiziţie pentru pasajele supraterane pe DN 76 şi DN 79 până la mijlocul lunii februarie 2014”, a spus Mircea Ghitea, directorul executiv al Direcţiei Tehnice din Primărie.
Valoarea estimată a lucrărilor pentru pasajul de pe drumul naţional Deva – Oradea este de 19.236.498,33 RON, iar pentru cel de la drumul Arad-Oradea, de 19.954.722,56 RON. Fondurile pentru derularea contractelor de achiziţie sunt asigurate prin Programul Operaţional Regional 2007-2013.
Citiți principiile noastre de moderare aici!