UPDATE! Cauzele accidentului.
Accidentul mortal din Biharia, dintre un TIR și un autoturism s-a produs din cauza vitezei!
În primele 6 luni ale anului 2021, pe drumurile ce tranzitează judeţul Bihor, principalele cauze care au stat la baza producerii accidentelor rutiere grave au fost viteza neadaptată la condițiile de drum, indisciplina pietonilor și depășirile neregulamentare.
[eadvert]
Potrivit datelor prezentate miercuri de IPJ Bihor, până la sfârșitul lunii iulie au fost înregistrate 21 de accidente mortale pe șoselele din Bihor. Joi, 29 iulie a fost confirmat un nou deces în urma unui accident rutier.
Accidentul rutier s-a produs joi dimineața, în jurul orei 08:50, pe raza localității Biharia. În accident au fost implicate două autovehicule, un autotren și un autoturism.
„La locul indicat de apelantul numărului unic 112, au fost mobilizați pompierii militari din cadrul Detașamentului 2 Oradea, cu o autospecială de intervenție cu modul de descarcerare și echipajul de terapie intensivă mobilă al SMURD Oradea. Din nefericire, în urma evenimentului, șoferița autoturismului a decedat, echipajele sosite la locul producerii accidentului constatând că aceasta prezenta leziuni incompatibile cu viața. Pompierii militari acționează pentru descarcerarea persoanei decedate. Șoferul autotrenului nu a necesitat îngrijiri medicale”, a declarat maiorul ISU Crișana, Camelia Roșca.
Polițiștii rutieri bihoreni efectuează cercetări la fața locului și urmează să stabiliească circumstanțele în care s-a produs accidentul rutier.
Amintim că un alt accident rutier, soldat cu două decese s-a produs în aceeași zonă, în urmă cu patru zile.
Accident mortal în Biharia: Două persoane decedate, printre care un copil de 4 ani
Trimite articolul
XDa vedeti ca a mai fost un accident stiti ala in care au murit 2 oameni. Ala nu conteaza?
-
ala nu conteaza ca era redactorul sef de la cotidianul frate al bihonului, in limba maghiara, cel care a omorat 2 oameni si care va fi scapat de puscarie de hoaveri din UDMR dupa ce au chefuit impreuna prin debretin
-
E specificat mai jos daca te-ai uita, e pus link-ul catre acel accident.
-
Da link-ul exista dar in articolul mincinos se zice ca e un individ din Harghita, de fapt este Kristály Lehel – redactorul şef al ziarului Bihari Napló. Un criminal care pentru ca se grabea acasa a omorat un copil de 6 ani si pe tatal acestuia.
-
Vad ca te ai blocat ca care a gresit era ungur? Stai linistit putea sa fie si un “Escu” prostia si teribilizmul Nu are nationalitate!
-
👍
-
@Eu,
Problema nu e “ca care” a gresit era ungur. Problema e ca e redactorul sef bihari naplo. Si bihon a facut ciocu mic si a ascuns stirea despre accident. Asta spune multe depre obiectivitatea bihon.
-
Ca ..care.
Kakare !!
Sigur esti ungur.
-
-
(Mui)Escu, vezi tu numele soferitei si de ce se ocupa?
Prost si varza esti.-
Titlul articolului este redactat tendentios!!
Cica TIR-ul a lovit viokent autoturismul.
De parca TIR-ul ar fi intrat pe contrasens.
Nu, domnilor ziaristi!
Doamna cu turismul a intrat peste linia continua pe contrasens izbindu-se de TIR si rezultand moartea soferitei!!
Cine citeste doar titlul are impresia ca iar a fost de vina ceva sofer de camion.
Ca nu toata lumea citeste tot articolul.
Cum puteti scrie titluri tendentioase ce lasa posibiliratea de interpretari, tot asa puteti scrie si conform realitatii….
Dar oare doriti?
-
-
-
-
Cum sa nu conteze , fiecare accident este o tragedie dar in acest articol este vorba de o ,,bouă,, care nu a adaptat viteza si a zburat in TIR !!!…derapajul tau spre alte motivatii sunt penibile…dar ce sa+i faci pe unii atat îi duce bila !
De ce scrie ziaristul expert ca un tir a lovit un autoturism ? Tirul pare ca a ramas incadrat , autoturosmul a lovit tirul
-
Pt ca traim intr-0 lume cu pula sus. Observatie buna amugy
Asta e cand nu se urgenteaza legatura Oradea – autostrada A3, e super supraaglomerata si unii n-au nervi de a sta in coloana si fac depasiri periculoase… E vorba de legatura Oradea- A3 de min 7 ani, numai in ultimul an a stat proiectul din cauza contestatiilor neurgentate, celalalt drum, numit centura Bihariei tot numai in schite exista de un an, dar aglomeratia care vine din Biharia, care a fost si inainte de deschiderea celor 5km pe A3 supraaglomerata, 2 DN-uri unesc intr-una in mijlocul Bihariei, dar nah… din pacate tot mai multe accidente o sa fie in curbele aceea pana nu se faca legatura noua, nu putem sa facem nimic cu mentalitatea asta ce au unora, ca depasim intre curbe ca sa fim mai inainte cu 2-3 masini…
-
Prostule, in acest accident nu a depasit nimeni, cretina de soferita a intrat in curba cu viteza excesiva si a derapat pe carosabilul umed. ….cauza accidentului fiind neadaptarea vitezei la conditiile de drm.
-
Proasta e ma-ta.
-
Ca ..care.
Kakare !!
Sigur esti ungur.
-
-
si prostule, daca ar fi gata drumul expres cu parapeti intre sensuri, in orice curba degeaba soferita ar intra in curba cu viteza, n-asi intalni cu celalalt din sens opus si probabil si acuma ar fi in viata, dar mai ales n-asi omari oameni nevinovati cei care vin din sens opus, cum a fost si duminica… dar altii sunt prosti ca voi sunteti cu mentalitatea asta… si pe centura dupa tragedia cu fetita de 19 ani care cu 160 sau cu cat cu un Ford Ka a derapat pe ploaie si a facut accident, de cand e acolo separatoarele nu s-a mai intamplat accidente, nu?
Mentalitatea asta multora nu se poate schimba repede, se vede dupa numarul accidentelor, care asi fi si mai mare daca multi nu asi conduce preventiv, dar infrastructura am putea dezvolta care ar reduce numarul accidentelor… si cat de aglomerat e drumul aceea de multi ani ar necesita un drum de 2×2…-
Separarea benzilor pe sens este un lucru normal intr-o tara normala. Insa cauza majoritatii accidentelor nu sunt lipsa infrastructurii sau nivelul ei, ci viteza neadaptata la conditiile de drum sau in general si pe scurt viteza. Nu cred ca este necesar sa mai insistam pe aceasta tema. Daca esti sofer si o calci, stii ca te poate costa. Nu neaparat in bani. Iar daca ai sifonat-o, e probabil din cauza vitezei.
-
-
-
oradene,
Asta e cand o iresponsabila trece pe contrasens. Iar infrastructura e de vina? Nu imbecilul sau imbecila care intra pe contrasens. Chiar e greu sa conduci respectand niste reguli si pe ceilalti? Chiar e nevoie de borduri antimitocan/anticocalar ca cele de pe Decebal? Cate mii de masini au trecut prin zona fara incidente?
-
Vezi ca si Asociatia Pro Infrastructura a dat exemplu acuna 2 zile sa fie separate DNuri cu delimitator in zone periculoase si sa fie alternativ cate 2-3km cu 1×2 benzi unde poti sa depasesti cei care merg cu viteza mai lenta. Atunci toti cei de la Asocierea Pro Infrastructura sunt prosti asa-i, ca vrem sa prevenim orice accident si sa nu mai fie accidente cu deces? Ei bine ca una e prost/proasta da vezi si cazul de duminica si din pacate in majoritatea cazuriilor asa se intampla, ca vinovatul accidentului o sa supravietuiasca si cei nevivovati voi muri. Nah, cu astfel de gandire ca a voastre mor oameni nevinovati, sa nu facem autostrazi ca restul europei, sa nu punem separatoare, nimic, ca nu infrastructura cauzeaza accidentele ci vitezomanii, asa-i? Oricand poti sa mergi si tu linistit cu viteza legala, daca vine un vitezoman din sens opus si intra in tine, tu n-ai loc unde sa tragi volanul probabil ca o sa mergi in coloana si tu o sa-ti schimbi parerea ca de ce nu au pus separatoare in curba aceea unde au mai fost zeci de accidente in ultimul an, numai 2 cu decese in ultimele 4 zile.
-
@cititor,
Arata-mi unde am spus eu eu ca nu e nevoie de autostrazi. Am spus ca nu drumul de vina ca intra un cretin pe contrasens. Adaptezi viteza conditiilor drumului pe care circuli. Ce asa de greu. Daca nu-ti convine, asteapta pana se face autostrada, separatoare si ce mai vrei tu. Dar vezi ca autostrada nu e o garantie ca niste inconstienti nu merg invers pe ea. Made in Romania, google it.
-
@Biggie
Tu ai nevoie de o camasa de forta, niste medicamente si odihna la Spitalul de Nebuni. Acolo e locul tau.
-
-
-
-
Mai multe drumuri, autostrãzi, nu rezolvã problema. Problema este că nu se pun radare fixe unde este aglomerat pentru a obține o vitezã constantă de mers a coloanei.Oradea are nevoie de aceasta cat mai repede, fãrã morţi şi rãniţi.
Pe contrasens peste linie continua. Soferita spune ca a meritat. Romanii sunt niste oameni cu nevoi speciale, asa ca intreaga tara ar trebui conceputa pe modelul unui spital de nebuni. Sa facem autostrazi capitonate ca sa nu se loveasca nebunii cand fac accident.
Dacă în locul Tir- ului era o masina mica poate mai erau victime . Oricum Dumnezeu sa o odihnească in pace.
Daca m-as uita… scuze poate sunt eu mai greu de cap si nu vad, sau poate puteau sa puna o poza calumea la fel restu presei sa se vada mai Kristalyn. Asta daca nu vrei sa arunci sub pres ceva evident, aratand intre timp cat esti de impartial.
O să reușiţi sã luaţi multe carnete pentru vitezã dar după plecarea voastră în altã zonã, vitezele vor continua.Radarul fix este singura direcție eficientã dacă,, viața are prioritate”.
-
Și o să reușiţi sã vã răspândiţi mai mult în judeţ.
Un singur radar fix dacă o să puneți într-o zonă unde o fost cu multe accidente mortale o să aveți rezultatul că în judeţ nu o sã avem maximul european al accidentului mortal.-
Da.
Au mai fost montate radare fixe.
Si rezultatul care a fost ??
Toata lumea stia unde sunt.
Veneau in start lansat pina inainte de radarul fix.
Franau.
Treceau regulamentar si apoi ii dadeau iar in goarna ca la nebuni.
Numai cei ce nu erau din zona sau nu erau atenti muscau radarul.
Si cu asta ce am facut??
Au incasat niste firme a unor baieti destepti niste bani minunati + statul.un comision din incasari.
Nu s-au mai inregistrat accidente grave in locurile alea.
Ci s-au inregistrat in alte portiuni unde nu erau radare fixe montate.
Vitezomanii nu s-au muiat si nu s-a redus numarul lor.
Ba inca s-au inmultit.
Fix pix povestea cu radarele fixe.-
Fix pix continuu 60 km toate direcţiile.
-
Vitezomanului îi pasã de buzunarul lui.
-
-
Trebuie observat că bihoreni care circulã regulamentar cu viteza legalã, mor lângă casã.
Sigur ca tirul a lovit autoturismul. Se vede in poza ca el era pe contrasens. Halal ziarist!