În demersul sau, MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din ţară care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie.
De asemenea, s-au alăturat campaniei şi reprezentanţi din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătăţii şi ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul caruia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse.
Astfel, prin această campanie se urmăreşte valorificarea producţiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creşterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forţei de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii şi a produselor din carne de oaie, dar şi păstrarea tradiţiilor privind preparatele culinare din aceasta specie, în special în zonele montane.
Campania de informare şi promovare „Alege Oaia!” se va desfăşura la nivel naţional pe o durată de trei luni şi are ca principal scop încurajarea consumului de carne şi produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!