Garnitura urmează să facă probele de anduranţă pe traseu, după care va intra în exploatare, alături de celelalte șase tramvaie, care circulă deja. Până la sfârşitul anului, urmează să sosească la Oradea alte trei tramvaie Imperio din cele 20 care au fost comandate în total, în contul unui proiect cu finanțare europeană.
[eadvert]
Tramvaiul are 210 locuri, din care 45 pe scaune, este eficient din punct de vedere energetic, având un sistem de frânare cu recuperarea energiei.
Ca și Siemens, Imperio e dotat cu aer condiționat, instalaţie de încălzire şi ventilaţie/climatizare. Fiecare tramvai este prevăzut cu rampă, dar și cu un spațiu destinat persoanelor cu dizabilități.
Trimite articolul
Xsunt frumoase si spatioase dar pacat ca nu merg pina in capat la sinteza deoarece acostamentele ptr statii nu sunt corespunzatoare ptr acest fel de tramvai.si dimineata dupa ora 6.25 stai cite 10 sau 15 minute pina vine unul normal care sa o ia spre sinteza.de ce nu sunt dirijate spre nufarul ca se intorc la pod dimineata cind merge omul la munca spre sinteza 3 sau chiar 4 garnituri din astea noi pina vine unul mai vechi care merge pina in capat la sinteza.sa se faca acostamentele si ptr cele noi ca sa circule pina la sinteza sau de la pod la sinteza nu mai conteaza///
-
acolo nu merg turistii, pt sclavii pe salar minim la firmele aduse de bolojan e bine si asa. Un cacat de sens giratoriu langa iesirea de la Selina sa nu faca, mai bine zilnic accidente. Ioi da nu sunt bani pt sensuri noi si asfaltat de strazi ca toti banii orasului se duc pe cofinantari de fonduri europene, stadionul e important acum, daca ala nu e demolat moare orasul. Toti banii orasului is in cofinantari de megafraonicele proiecte din oras, majoritatea fara nici un beneficiu in a ajunge din urma marile orase din tara, beneficii pe care sa le simta si oradenii, nu sa fim beliti in continuu de taxe cat mai mari pt a baga bani in tepuse si oua de beton.
Nu mai preluați poze de pe diferite siteuri fără să menționați sursa Eu sunt autorul pozei și l-am publicat pe tramclub.otg. și expres am pus un însemn pe poză cu numele meu. Voi ați șters copytrightul și prezentați poza de parcă ați fi fost la fața locului. E ușor așa. Nu vă sinchisiți nici să fiți informat când se va petrece acel eveniment, apoi să vă deplasați la fața locului pentru o poza. RUȘINE, măcar atâta respect să aveți față de fotograf să-i menționați numele..
Imi cenzurati comentariul… încerc din nou: Poza publicată în articol nu vă aparține. Am publicat-o pe siteul tramclub.org și pe un grup de facebook cu mențiunea numelui meu ca autor. Nu ați menționat nici o sursă sau autor. Este furt intelectual. E mai ușor să furi decât să creezi ceva original.
Myltumesc, s-a rezolvat după sesizare.