Consiliul Județean Bihor a votat în unanimitate, în ședința extraordinară din luna august, protocolul încheiat între Primăria Oradea și Consiliul Județean Bihor, care stă la baza înființării companiei aeriene.
Zboruri spre capitală și internaționale
Potrivit acordului, noua companie va opera minimum trei zboruri pe zi, în zilele lucrătoare și minimum două zboruri pe zi, în zilele nelucrătoare, pe ruta Oradea – București. Totodată, va avea minimum un zbor pe zi, în zilele lucrătoare, spre un hub aerian european important, care să asigure conectarea către cele mai importante destinații din Europa și din lume. Scopul companiei ar fi acela de a asigura o conectivitate de bază, către capitală și în afara țării. Totodată, noua companie ar urma să aibă prețuri mai accesibile pe ruta Oradea – București, față de cele din prezent. Anunțată de președintele CJ Bihor, Ilie Bolojan și primarul Oradei, Florin Birta, compania aeriană ar ajuta la consolidarea aeroportului și ar putea atrage și alte companii care să opereze de pe Aeroportul Oradea.
[eadvert]
Trimite articolul
XOradea mereu a fost în aer, cu toate că nu avem aer în Oradea. Bani tocați pe hârtie, se anunță un tun frumos cu un eșec pe măsură.
-
Putea sa-i zica mushroom-air (ciuperca airlines).
Macar era consecvent cu risipirea banilor.
Sunt curios cat la suta din oradeni au nevoie de avioane si zboruri si alte fantezii-
Air Birtin, sigla Betonu. Aer nu avem, dar furam bani cum putem.
-
daca se facea asa ceva pe vremea lui Pasztor, bolovanul turba de furie pt banii aruncati aiurea…
-
-
Daca se vor tine de treaba si vor face un plan cu adevarat orientat spre performanta, compania poate functiona foarte bine si chiar va fi pe profit. Zona are nevoie de zboruri. Daca tot sunt subventii de dat companiilor aeriene, de ce sa ii ia RYNAIR si nu Air Oradea? Daca tot sunt organizate zboruri charter din Oradea, de ce sa nu le faca Air Oradea?
Nu e nevoie de prea multa inginerie, doar niste bani, avioane inchiriate cu tot cu echipaj si spor la zboruri :). Pasageri sa fie…
-
Absolut nu e nevoie de prea multa inginerie, e cel mai popular start-up. E atat de simplu incat zilnic apar 2-3 companii aeriene. E mai usor decat sa deschizi si sa operezi o langoserie
Daca calatoriile cu Air Oradea vor fi mult mai rentabile ca cele existente, atat cat exista, le doresc mult succes si sa dea Domnul sa am posibilitatea sa apelez la serviciile acestora, insa o companie aeriana trebuie sa beneficieze de mult profesionalism de “nisa” care implica multi, multi bani, fonduri pentru a sustine o companie aeriana.
Doresc mult succes viitoarei companii, Air Oradea.