Ei au două posibilități de acțiune. Prima presupune să se specializeze în acest domeniu care nu îi atrage și să depună eforturi pentru a învăța lucruri noi și a se informa constant de noutățile apărute. Astfel însă, nu au garanția că vor avea succes și, pe de altă parte, vor sacrifica din timpul și energia pe care le folosesc în domeniile la care se pricep cel mai bine: investiții, marketing sau negocieri de afaceri.
A doua variantă, mai inspirată, constă în a cere ajutorul experților de la firma de contabilitate Keez, care asigură online servicii complete, lucrând cu elemente de digitalizare susținută de inteligență artificială și cu tehnologii utilizate de companii globale, precum Microsoft sau Google.
Odată ce alegi cea de-a doua variantă și lași problemele birocratice pe mâna experților, vei beneficia de implicarea unor contabili cu experiență, certificați CECCAR, iar efectul va fi un control mult superior asupra propriei afaceri.
Specialiștii se pot ocupa cu succes de toți pașii necesari pentru înființarea și apoi pentru funcționarea unei firme în deplin acord cu prevederile legislative. Atât legalitatea tuturor operațiunilor efectuate de firmă, cât și securitatea informațiilor sunt garantate.
Ce beneficii îți aduce folosirea unui program de facturare online?
Abonamentul lunar la firma de contabilitate online Keez include un program care permite realizarea unor facturi ce se contabilizează instant și sunt disponibile în orice moment. Toți antreprenorii apreciază procesul de emitere extrem de simplu, care se realizează respectând 5 pași foarte clari.
Primul pas constă în căutarea clientului, folosind codul unic individual. Dacă baza de date de la ANAF nu returnează nici un rezultat, utilizatorul are varianta de a adăuga el însuși în program un nou client. La prima utilizare a softului, va completa seria și numărul ce urmează să apară pe factură, însă ulterior următoarele numere din serie vor fi alocate automat, fără a mai fi nevoie să fie repetată acțiunea respectivă.
Odată găsit clientul în baza de date sau creat unul nou, se trece la al doilea pas, care constă în completarea datei facturii și a datei scadente. Programul de contabilitate va reține, și în acest caz, scadența folosită pentru fiecare client în parte, iar la următoarele facturi o va completa în mod automat.
Advertorial CH18866
[eadvert]
Trimite articolul
Xla CECCAR ii gasesti