„Am venit de la ora 4:30, tocmai de lângă Metro. Am dat şi 15 lei pe taxi pentru a prinde un loc în faţă. Merit un premiu de la Lidl, în caz contrar mă duc la concurenţă”, vocifera o orădeancă, clientă veche a inaugurărilor de magazine.
Majoritatea celor prezenţi la deschidere au venit cu gândul la eventualele promoţii care se fac de obicei la astfel de evenimente şi, de ce nu, şi din curiozitate, să vadă produsele şi, mai ales, preţurile, din noul magazin.
Concurenţa de peste drum, Penny Market, nu a stat nici ea cu mâinile în sân în aceste zile. În 17 şi 18 octombrie, fiecare client al magazinului a primit un bon de 10 lei pe care l-a putut folosi la cumpărături în valoare mai mare de 50 de lei, efectuate în zilele de 17 şi 18 octombrie.
Pe de altă parte, concurenţa dintre cele două magazine este în beneficiul cumpărătorilor. Preţurile practicate, calitatea produselor comercializate şi promoţiile vor avea un cuvânt de spus în fidelizarea clienţilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!