O bijuterie nouă reprezintă de fiecare dată, o schimbare a imaginii, a atitudinii. O bijuterie defineşte stilul, conferă eleganţă, strălucire şi personalitate celei care le poartă. Un orădean se impune pe piaţa bijuteriilor din România şi apelează la fonduri europene pentru a-şi dezvolta microîntreprinderea prin achiziţionarea de echipamente şi utilaje tehnologice performante. Managerul de proiect Cristian Ovidiu Eugen Drimba demonstrează că se poate reuşi la un capitol la care România e deficitară: atragerea de fonduri europene. Proiectul său ce viza dezvoltarea microintreprinderii Carla Brillanti a fost selectat în cadrul Programului Operaţional Regional şi cofinanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.Programul a fost finanţat prin Programul Operaţional regional în cadrul măsurii „Sprijinirea dezvoltării microintreprinderilor”, domeniul de activitate fiind fabricarea de bijuterii şi articole similare din metale şi pietre preţioase.
În tendiţe
În bijuteriile realizate de orădeni sunt utilijate doar cristale Swarovski.Bijuteriile sunt din tombak placate cu aur (24 krt) – 3m , argint (925) – 10µ, rhodiu – 0,1m urmărind tendinţele cele mai noi din modă.Intensa strălucire şi frumusetea cristalelor Swarovski conferă bijuteriilor o aura de lux şi eleganţă.
Ei realizează şicandelabre cu cristale, de toate dimensiunile, deopotriva pentru spaţii mari – hoteluri, biserici, săli de spectacol dar şi pentru spatii mai mici.
„Ne-am propus să creştem performanţa tehnologică a firmei. Am angajat două persoane şi am achiziţionat echipamente necesare fluxului tehnologic şi sisteme IT: un set de utilaje pentru prelucrări mecanice şi finisaje, utilaj de sudură cu laser, echipamente tehnologice pemntru şlfuire, echipamente pentru curăţare şi uscare suprafeţe metalice, o linie de producţie pentru turnare, sistem informatic pentru etichetare, bancuri de lucru. Ce am realizat prin proiect? Consolidarea şi dezvoltareadurabilă a sectorului productiv , prin extinderea capacităţii de prodcţie şi diversificarea gamei de produse pentru a creşte competitivitatea firmei pe piaţă, în conformitate cu standardele europene, dar am contribuit şi la dezvoltarea structurilor de afaceri regionale şi locale pentru a facilita crea de de noi locuri de muncă şi creşterea economică durabilă, care este şi un obiectiv POR”, spune managerul de proiect Cristian Drimba.Marea provocare care stă în faţa atreprenorului orădean şi ceea ce îşi propune în continuare este să asigure resursele financiare, materiale şi umane necesare pentru autosusţinerea investiţiei, dar şi să ofere produse şi servicii calitativ superioare aşa cum le permite achiziţionarea, prin proiect a echipamentelor performante.
FACT BOX
Cine beneficiază?
-cei 5 angajaţi actuali, alături de cei 2 doi noi angajaţi
-27 producători de marochinărie-încălţăminte care au nevoie de accesorii
-144 persoane fizice pentru servicii de reparaţii, ajustări, parte de optică-rame ochelari şi bijuterii
-60 de proprietari de magazine de bijuterii
-400 de saloane de nunţi
-5 furnizori de echipamente specifice
Citiți principiile noastre de moderare aici!