Peste 20 de persoane au luat parte marţi la prima întâlnire din cadrul campaniei de informare privind obligaţiile ce le revin în domeniul gestionării calităţii aerului.
La întâlnirea, care a avut loc în Sala de şedinţe a Consiliului Judeţean Bihor, au participat reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului jud Bihor, Consiliului Judeţean Bihor, Primăriei Municipiului Oradea, Asociaţia Zona Metropolitană Oradea, primăriile din ZMO, GNM Comisariatul Judeţean Bihor, Direcţia de Sănătate Publică Bihor, Direcţia Agricolă şi Dezvoltare Rurală Bihor, Direcţia Silvică, OTL, agenţi economici şi ONG-uri. În cursul acestei luni astfel de întâlniri vor mai avea loc şi la sediul Primăriei Aleşd, Beiuş, Salonta şi Marghita.
Informaţi
În perioada 15 aprilie -1 iunie 2010, Agenţia pentru Protecţia Mediului Bihor derulează la nivelul judeţului Bihor o campanie de informare şi conştientizare a instituţiilor, autorităţilor locale şi a agenţilor economici cu privire la obligaţiile ce le revin acestora în domeniul gestionării calităţii aerului şi respectării conform Directivei 1999/30/CE privind valorile limită pentru SO2 , NOx, PM10 şi plumbul din aerul înconjurător. „Scopul acestei campanii constă în susţinerea reală şi durabilă din partea tuturor instituţiilor responsabile, în vederea elaborării Programului integrat de gestionare a calităţii aerului pentru judeţul Bihor”, a precizat Ovidiu Dăescu, directorul APM Bihor.
Simona Albinaru
Citiți principiile noastre de moderare aici!