„Menționăm totodată faptul că, din primele verificări și conform informațiilor preliminare transmise de personalul feroviar aflat la fața locului, mecanicul trenului IR 1822, care urma să intre în stație la altă linie, a depășit semnalul de intrare în stație, care era deja în poziția Oprite (culoarea Roșie) și a tamponat ultimul vagon al garniturii de marfă, aflată în mers pentru garare. Aceste informații sunt deja verificate și analizate de membrii Comisiei de anchetă AGIFER, comisie care va stabili cu exactitate cauzele producerii deraierii trenului privat de marfă”, a transmis luni la prânz CFR SA.
[eadvert]
Reprezentanții companiei reamintesc faptul că deraierea vagoanelor din compunerea trenului privat de marfă a avut loc luni dimineața, la ora 03.54, pe linia 5, din stația CF Roșiori Nord. Trenul privat de marfă avea în compunere 26 de vagoane încărcate cu autoturisme și circula în relația Craiova – Palas.
Potrivit CFR SA, luni la prânz circulația pe raza stației CF Roșiori Nord se desfășoară în continuare doar pe liniile 1,2 și 3, iar pentru repunerea pe șină a celor două vagoane deraiate și a vagonului răsturnat, din compunerea trenului privat de marfă, personalul feroviar de specialitate al SRCF Craiova va interveni cu o macara de mare tonaj.
Compania a mai anunțat că trenul IR 1822 a fost retras din zona semnalului de intrare al stației Roșiori Nord, la ora 11.17, garnitura urmând să circule, fără călători, până la București Nord.
Luni dimineața, CFR Călători a anunțat că trenul Arad-București, care se afla în spatele trenului de marfă care a deraiat în apropierea stației Roșiori Nord, a frânat de urgență, iar mai mulți pasageri s-au rănit.
Conform ISU Teleorman, 12 persoane au fost rănite. Patru dintre acestea au fost transportate la spital, iar 8 nu au necesitat acest lucru, însă au fost asistate medical la fața locului.
(sursa: Mediafax)
Citiți principiile noastre de moderare aici!