”Accidentul a fost semnalat prin 112, la ora 10.07, anuntând un accident în care au fost implicate un autocar și un autoturism. În urma accidentului a rezultat rănirea conducătorului auto din autoturism și a pasagerului” a transmis purtătorul de cuvânt al IPJ Bihor, comisar șef Alina Fărcuța.
[eadvert]
Din imaginile postate pe INFO TRAFIC, în urma impactului autoturismul a ricoșat într-o stație de autobuz. Potrivit informațiilor, nu au rezultat persoane rănite care se aflau în acel moment în stația de autobuz. Călătorii care se aflau în autocar nu au fost răniți, aceștia scăpând doar cu o sperietură.
În acest moment se acordă îngrijiri medicale celor 2 victime, urmând ca acestea să fie transportate de urgență la Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului Județean Oradea pentru investigații și îngrijiri medicale.
Traficul în zonă se desfășoară cu dificultate, pe o singura bandă de mers, alternativ. Polițiștii rutieri continuă cercetările la fața locului pentru a afla cu exactitate cum s-a petrecut accidentul.
FOTO: INFO TRAFIC BIHOR & ORADEA – Bogdan Florina Brencus
Trimite articolul
XCum s-a podus accidentul?
Observator
1.CALEA CLUJULUI – Cale de acces foarte importantă pentru intrarea și ieșirea din oraș. Din păcate, cu prea multe probleme. Locul care era complet necunoscut autorităților, dacă nu era tranzitat de DN 1- E 60. Chiar și așa, 80% dintre cei care trec prin zonă, nu văd altceva decât șoseaua.
2. O șosea periculoasă, predispusă ciocnirilor auto violente, accidentelor rutiere grave și deceselor auto. Drumul pe care șoferii sunt lăsași să-și etaleze mușchii mașinilor și lipsa lor de creier. Zona care apare în presă numai datorită accidentelor frecvente și tragediilor auto.
3. Cu toate eforturile depuse de locuitorii zonei, cu toate tragediile și accidentele care au loc, poliția rutieră nu a a dorit reducerea vitezei de la 70 km la oră la 50 km la oră, deși în comisia mixtă de circulație celelalte instituții ale statului au cerut acest lucru. Oare când o să conștientizeze că acest lucru este foarte necesar, pentru evitarea tragediilor?
-
Nu reducerea vitezei legale este soluția. Acea șosea trebuie să asigure traversarea unui flux mare de mașini la orele de vârf și să dureze timp cât mai puțin, este o alternativă optimă pentru a ieși repede din oraș, dacă centura de nord între Podul Neșu și Fughiu e mai mult un drum de ocolire și plin de pericole la ce îngust este. Cele două treceri de pietoni pe Calea Clujului nesemaforizate ar trebui semaforizate cât mai repede și în rest unde este linie continuă să se pună parapeți despărțitori.