Potrivit polițiștilor bihoreni, accidentul a fost produs de un bărbat de 76 de ani, din Ungaria.
„În timp ce conducea un autoturism pe direcția Satu Mare – Oradea, nu a adaptat viteza de deplasare la condițiile de drum. Astfel, într-o curbă la stânga și pe un carosabil umed, a pierdut controlul asupra direcției, a pătruns pe sensul opus de circulație, a intrat într-o parcare amenajată de pe partea stângă a direcției sale de deplasare și a acroșat un autoturism oprit regulamentar în parcare și pe conducătorul acestuia, care se afla în spatele autoturismului”, transmite agent sef adjunct de politie Ioana Lascău,
În urma accidentului au fost răniți ambii șoferi și o pasageră de 78 de ani din primul autoturism. Din nefericire, din cauza multiplelor leziuni suferite, pasagera și-a pierdut viața la spital.
[eadvert]
Polițiștii Biroului Rutier Marghita continuă cercetările pentru stabilirea cu exactitate a cauzelor și împrejurărilor producerii accidentului rutier.
Trimite articolul
XAccidentele și incidentele auto care se întâmplă în mod frecvent pe drumurile naţionale de la şi spre frontierã au frecvența special cauzată de necunoaştere, grabã, început de acomodare sau neacomodare.
De aceea pe aceste sectoare de drum de la şi spre frontierã, ar fi bine sã fie puse radare fixe care ar păstra permanent factorul vitezã la limita legalã
-
Era in curba , deci trebuia sa reduca viteza indiferent ca era radar sau nu .
Daca e cretin si nu stie conduce ,ca are masina straina …si el e zeu pe sosea..-
Neglijența cauzată de un factor sau altul, este o cauză agravantã, în plus.
-
Radarul fix wireless, interschimbabil ca şi locație, de la un stâlp fix la alt stâlp fix, cu indicator zonal suplimentar de avertizare.
-
Pe baza radarului wireless, forţa umanã pentru control mobil va putea extinde concomitent, controlul pentru respectarea legii pe alte drumuri.
-
Ce impresie fãcea radarul fix de la Sânion?
-
-
Eu cred ca voi sunteti actionari ai ceva firme care produc sau valorifica sisteme electronice de acest gen. De aceea tot o dati in sus si in jos la fiecare articol care este publicat despre accidente rutiere, cu sistemele astea de radare fixe.
O data interveniti sub un pseudonim, alta data sub denumiri sub forma de fraza, doar continutul e acelasi.
Ce atata insistenta ?
Nu poate fi vorba decat de un interes major, interes personal.
Asta e clar.
Sau sunteti reprezentantii unei firme specializate in montajul acestor sisteme si va ganditi ca v-ar sta bine ca sa participati si sa va “ungeti” din bani bugetati?!
Ca atat o futeti si o răsfuteti cu radarele astea fixe, de reusiti sa iritati pe toti cei ce citesc.
Ce folos am avut acum 12 -15 ani de radarele fixe??
Era plina Romanica de ele.
Oamenii veneau in sprint lansat, ajungeau la radar, reduceau si treceau regulamentar, apoi o tălpăleau din nou. Indiferent ca era sau nu montat in localitati sau in afara lor.
Ca doar le-a invatat populinea in cateva saptamani sau luni.
Eu va propun sa va schimbati domeniul de activitate.
Ocupati-va de predarea sigurantei rutiere in scolile de soferi si de innasprirea pachetelor legislative privind accesul oricui si oricum la examenele de dobandire a permiselor auto.
Sa nu mai poata obtine permisul persoane cu probleme de vedere ce nu pot conduce pe timp de noapte, dar pe care-i regasim in trafic!
Sa nu mai poata participa la examenul ptr. permis persoane care au deficiente psihice, comportamentale sau de alta natura ce pot influenta negativ in trafic.
Si lasati povestea cu radarele fixe, ca prostii, lipsitii de cultura generala, teribilistii sau incompetentii nu vor disparea astfel dupa sosele.
Cu radare fixe sau fara, mosul asta de 78 -79 de ani nu avea ce sa caute la volanul unei masini pe teritoriul altei tari.
Legal avea dreptul.
Dar din punct de vedere al performantelor sale, la o astfel de varsta trebuia sa isi conduca cainele de lesa in parculetul din localitatea sa de bastina in Ungaria.
Eu nu i-am mai dat voie tatalui meu sa conduca dupa 70 de ani. Si toata viata a fost profesionist, nu amator.
Dar cu timpul, organismul nu mai are aceleasi reactii, iar functiile vitale nu mai corespund.
In mod normal nu comentez la articole, este primul si ultimul comentariu care o sa il fac. ma uimeste capacitatea voastra de a transforma totul in politica si deszbatere, voi nu ati fost deloc atenti la articol? voi cititi intre randuri numai ce doriti voi, totusi o persoana si-a pierdut viata si tot ce voi puteti discuta este de radar, gasesc tragic ca autoturismul era parcat regulamentar in parcare, persoana crezand ca este in siguranta. Este clar ca nimeni nu iti asculta opinia de simti nevoia sa ai o dezbatere online, mai bine du-te aprinde o lumnare, bea un pahar in cinstea ei si fa-ti datoria ca cetatean ca tu sa reduci viteza in o curba, condu pentru siguranta ta si altora. Mai putine comentari online si mai multe actiuni in comunitate. Daca esti asa dezamagit de nu sunt radare si dai vina pe cine vrei tu, mai bine incepe sa iti folosesti efortul in ati ajuta comunitatea.
-
Drumurile aglomerate de la şi sprefrontierã au nevoie de control cu radar Wi Fi în permanenţã.
Nu radarele fixe amplasate ici-colo pe sectoare cu limitare de 50sau 30 vor astâmpăra traficul. Eventual cele care vor face o medie pe un sector de 20-30km. Factorul uman (șoferul) care va conduce responsabil va schimba situația. Dar asta nu se va întâmpla în curând.
-
@eliza, @zsizsi, acceptaţi sã spuneţi -RIP pe bandã rulantã la morţii din cauza vitezei necontrolate când viteza se poate controla permanent , într-un stat european normal. Nu aberaţi pentru cã nu ajutaţi oamenii. Soluţia permanentã existã şi oamenii sunt mai feriţi.
-
Intrebare :
Ce cauta semiparaliticul ala de 76 de ani cu viteza asa de mare in curba la volanul unei masini pe o sosea din Romania??
Dupa o anume varsta, daca as fi eu unul dintre legiuitori, as impune prezenta in fata unei comisii medicale care sa stabilieasca nivelul capacitatii respectivei persoane aflate in cauza si implicit prelungirea posibilitatii de a conduce vehicule pe drumurile publice sau retragerea permisului.
Ptr. siguranta persoanei aflate in cauza cat mai ales a celorlalti participanti aflati in trafic!!
Pai, ce pedeapsa va lua ala ptr. omucidere din culpa?
Avand in vedere varsta sa inaintata, cu siguranta va primi o condamnare cu suspendare de 2 sau maxim 3 ani.
Nu va face la 76 – 77 de ani nici o ora de puscarie.
Dar femeia respectiva nevinovata ….. e moarta!
Daca lui i s-ar fi ridicat dreptul de a conduce imediat dupa 70 de ani, trecand prin furcile caudine ale unei comisii medicale, poate ca femeia era in viata acum.
-