UPDATE! Evenimentul rutier a fost fără victime, fiind încadrat ca și tamponare.
[eadvert]
Potrivit informațiilor Bihon.ro, în accident a fost implicat un singur autoturism.
Accidentul rutier s-a produs în jurul orei 23:40, în curba dinaintea intersecției cu magazinul Metro de pe Calea Clujului.
Conducătorul unui Volkswsagen a pierdut controlul direcției și a doborât 3 stâlpi din partea dreaptă a carosabilului.
Video: Infotrafic Bihor&Oradea
La fața locului s-au deplasat mai multe echipaje de poliție și echipaje ale SAJ Bihor, alături de un echipaj de descarcerare al ISU Bihor.
VIDEO: Infotrafic Jud. Bihor
În jurul orei 00:20, circulația rutieră se desfășura alternativ pe un sens de mers.
Polițiștii rutieri sunt prezenți la fața locului și efectuează cercetări în teren pentru a stabili circumstanțele în care s-a produs accidentul rutier.
Știre în curs de actualizare…
Trimite articolul
XAsa e cand nu avem autostrazi inclusiv prin orase , cu banda de urgenta neaparat libera😂😂😂
-
Da. Ar trebui să aveți şi câte un spaghetti jonction în fiecare orăşel. Asta cu siguranță ar limita mult numărul accidentelor rutiere. S-ar civiliza instant şoferii români şi n-ar mai muri ca muştele, pe şosele.
-
Zeci de mii de oradeni circula pe acolo cu masinile.
Dar nici camioanele si nici autobusele nu reusesc astfel de performante de a culca la pamant trei stalpi de iluminat dintr-o singura incercare.
Cat priveste autostrazile, unii chiar nu ar trebui sa aiba dreptul de a solicita obtinerea vreunei categorii de permis.
Cata vreme confunzi strazile dintr-un oras cu autostrada, inseamna ca esti out of service.
Totusi vorbim despre o sosea principala care are rolul de poarta de acces spre si dinspre oras catre exterior.
Un cretin probabil beat si drogat.
Merita sa i se anuleze dreptul a a conduce pe viață.-
Coect!
-
Nu a fost nici beat nici drogat, a venit din Austria pentru o inmormantare in Osorhei, a condus fara oprire din Austria si a adormit la volan chiar acolo inainte de Osorhei.
-
A adormit la volan și a doborât 3 stâlpi. Dacă adormea și conducea cu 70km se oprea în primul stâlp..
-
Sigur avea 70 km/H cat este limia in ceea portiune de drum drept…. dea ceea a ajuns masina o grmada de fier vechi si de aceea a zburat alternartorul masinii prin gemul de la casa …
-
Era cât pe aci să participe la propria-i înmormântare.
-
Motivul calatoriei nu are importanta si nu poate fi folosit ca scuza. Daca esti obosit te opresti si te odihnesti. A avut viteza de 2 ori mai mare decat cea admisa, se vede clar din urmarile accidentului!
-
-
Foarte bine spus!
-
Azi un mare instructor auto, era el la volan, intra in parcare pe Menumorut de pe banda 1 a virat stanga peste banda 2. E clar ce instructori avem in oras. Sau cei care trec pe rosu ca sunt atenti la telefon
-
Normal!
Daca instructorii de azi nu au lucrat ca soferi profesionisti in viata lor o ora !
Candva puteai ajunge sa devii instructor auto doar dupa ani de zile profesati la volanul unor diverse modele de masini grele. Ca sa stii ce sa ii poti invata pe altii din bogata experienta acumulata. Azi, fostii taximetristii din perioada anilor 1990-2000 sunt instructori la scolile de soferi. Stiti de ce?
Ptr. ca au liceul finalizat cu bacalaureat si categorii obtinute pe permis. Dar nu ii mai intreaba nimeni ce sau cat au lucrat efectiv ca soferi profesuionisti pina au ajuns azi instructori. Si ce sa ii invete acestia pe cei ce sunt in scoala?
Eventual cum parchezi la colt de strada, ori cum pui avariile cand te opresti pe banda unu in fata unui imobil blocand fluxul circulatiei la ore de varf!?
NU ?
Doar cu asta erau obisnuiti cand practicau taximetria. Stii ce e mai grav ?
Ca si instructori ptr. categoria C si E la profesionisti pe camioane sunt tot din aceasta categorie. Adica oameni care nu au practicat nici o ora efectiv pe camion dar care detin aceea categorie de permis. Si ce ii pot ei invata pe tinerii elevi?
Apoi ne miram de ce fel de specimene intalnim in trafic!?
-
-
-
Nu vad nicaieri BMW-ul. Cred ca e gresit articolul.
-
BMW-ul azi dimineata la 7 a intrat intr-un Opel la semafor, la iesirea dinspre Metro
-
Am vazut , e plin de resturi acolo.
Apropo , azi dimineata un Mercede negru dintrala mare cu ceva numa de B tot dadea blituri pe centura ma masinile din fata lui , iar dupa ce a trecut de pasaj a depasit doua masini pe linia continua (se grabea ) ca sa stea la semaforul unde BMW ul a tamponat opelul… deci ce rost avea sa faca pe cretinul daca la ace semafor stai cel putin 2 minute ?-
Acest tip de soferi dau in diabet daca ar trebui sa conduca corect.
-
-
Sofer periculos daca a doborat 3 stalpi, o fi fost beat crita sau drogat si viteza mare, e bine ca nu a acrosat alta masina.
Ala e Seat Exeo, toata ziua.
-
Si stalpul ce marca era?
(asta e cel mai important aspect, marca masinii)-
Nu e importanta marca masinii, dar nici sa scrii ca e alta marca nu-i normal !!! Plus ca se scrie accident grav, politia spune ca e tamponare pt ca nu s-au inregistrat victime!!!!
-
Ai dreptate. Stiri exagerate si neadevarate.
-
-
Da mai desteptule, e important! Daca avea un cunoscut de-al tau VW rosu combi. Iti dadea panica. Te bagi in seama degeaba.
-
Mars
-
Ca orice retardat primitiv esti foarte mandru ca stii marca masinii. Bravo mah.
PS: mars sa ii zici catelei care te-a fatat.
-
-
Mamă ce cameramani, merită Oscar pentru efecte speciale. Habarniști posesori de telefoane smart., dornici să se afirme pe net.
Va fi încadrat ca tamponare, dar pilotul nu va fi adus cu picioarele pe pământ. Va da vina pe carosabil, pe mașină nu pe imbecila beșică ce se află pe gâtul lui.
Un idiot bolnav psihic! Mai bine ar fi crapat fiindca sansa sa ucida oameni pe sosea in viitor este enorm de mare!
VW – stalpi 3:1
Masina buna
-
Este ca la Praga, unde tramvaiele au prioritate absolută, deci și pe trecerea de pietoni. Un tramvai de ani de zile circulă colantat cu cap de mort și anual pe lateral scrie scorul Pietoni vs Tramvai, la pietoni este mereu 0. Dar numai pentru că încă Chuck Norris nu a vizitat Praga… https://honest.blog/5-things-you-didnt-know-about-prague-trams/
CALEA CLUJULUI, ORADEA MARE 2021
10 SCURTE CARACTERISTICI:
1.Cale de acces foarte importantă pentru intrarea și ieșirea din oraș. Din păcate, cu prea multe ambuteiaje. Locul care era complet necunoscut autorităților, dacă nu era tranzitat de E 60 – DN 1. Chiar și așa, 80% dintre cei care trec prin zonă, nu văd altceva decât șoseaua.
2. O șosea periculoasă, predispusă ciocnirilor auto violente, accidentelor rutiere grave și deceselor auto. Drumul pe care șoferii sunt lăsași să-și etaleze mușchii mașinilor și lipsa lor de creier. Zona care apare în presă numai datorită accidentelor frecvente și tragediilor auto.
3. Parafrazez din alte comentarii: ,,O rușine, arată ca intrarea într-un sat,…, nu arată deloc a intrare în cel mai dezvoltat oraș din lume”. ” Zona arată exact ca în satele părăsite”.
Cred că este locul în care ghizii din autocar roagă excursioniștii să mai aibă răbdare 10 minute pană în centru sau să închidă ochii, pentru ca aceștia să nu regrete plecarea spre Oradea turistică mult lăudată în media.
4. O aberație urbanistică: case mici îngrămădite între fabrici cu teren imens, benzinării între depozite de gunoi/moloz, depozite cu materiale de construcții lângă case neângrijite, depozite cu materiale periculoase sau toxice între case, firme, moteluri și magazine alimentare /ABC la șosea care nu au amenajat nici un loc de parcare, Crișul Repede îngrădit pe toată lungimea străzii. Locul în care locuitorii, orice cetățean al orașului și posibilii turiști sunt privați de toate facilitățile urbanistice și naturale date de vecinătatea Crișului Repede, pentru interese meschine ale C.A.O.(VILA DE PROTOCO).
5. O aberație arhitecturală: vile lângă case dărăpănate, imobile moderne lângă terenuri virane/cu buruieni, locații noi nefolosite/de închiriat lângă imobile vechi supraaglomerate dar folosite, case cu spatele la stradă, fără lumină și cu toate geamurile spre interiorul curții. Locul în care harababura este la ea acasă, pe toate planurile.
6. Zonă cu mulți locuitori, dar cu o singură școală gimnazială și grădiniță, singurul cartier din Oradea cu un singur hipermarket (METRO) , fără nicio piață, fără niciun parc adevărat, fără niciun loc de joacă pentru copii, fără niciun teren public de sport, nicio zonă de odihnă și recreere, fără nici o utilitate sau instituție de utilitate publică, dar zona cu cele mai multe birturi. Locul în care locuitorii sunt privați de toate lucrurile civilizate normale.
7. Zonă cu mulți locuitori și 3 cartiere de case ( tokai, gropi, țincopono ) îngrămădite în spatele unor foste fabrici desființate/nefolosite, cu terenuri imense. Locul în care multe lucruri par ireale pentru aceste timpuri.
8. O zonă cu enclave culturale, dar și cu două colonii speciale: una mixtă pe strada Gutenberg- Voltaire (țigani, persoane asistate, cămin de zi, cămin de noapte – O COLONIE INCONTROLABILĂ), cealaltă căminul social de strada Moliere (UN STABILIMENT CARE ÎȚI DĂ FIORI). Locul în care autoritățile ar avea mult de lucru, dar nu fac nimic. Dimpotrivă, parcă se întrec să păstreze zona subdezvoltată, să înghesuie în cartier toți infractorii, abandonații, asistații social, persoanele fără educație și țiganii.
9. O zonă cu multe lăcașuri religioase, dar cu foarte puțină credință adevărată. Locul în care la 3-4 străzi mai apare cate un loc de rugăciune. Degeaba…
10. O zonă în prezent lipsită de importanță economică, dar cu potențial imobiliar imens, conservat probabil pentru viitoare tunuri. Locul în care terenul ar permite construirea unui oraș nou, de la 0, cu păstrarea a ceea ce este totuși de valoare și fără a-i demola pe locuitorii cinstiți.
ACESTA ESTE UN MANIFEST: pentru autorități, pentru locuitori, pentru investitori, pentru oricine poate influența în bine lucrurile.
-
Primaria nu are nici un interes cu zona aia plus Episcopia alt cacat de intrare. Primaria demoleaza doar in centru si face ruta taranoilor ce conduc orasul Gara Nufaru spre Bins, ca taranii din primarie stiu doar centru Nufaru. Acolo pe Clujului nu vezi nici o demolare pt blocuri , sunt 2 terenuri mai la fostul depozit peco si la fab de ulei unde ar fi loc de blocuri
-
Stai ca nu au de gand nimic cu zona aia. Urmeaza sa desfiinteze parcarile de pe Transilvaniei, Stefan, Coposu, Dacia, tot din zonele gata dezvoltate. Bolojan nu stie sa faca ceva de la zero, sa reabiliteze niste zone distruse. El distruge zone aglomerate, ca si Nufarului Cantemir arata deplorabil dupa mare reabilitare . Oricum din toata suprafata orasului nu cred ca ne putem mandri cu 10% maxim, in rest arata ca un sat, fix cum ne descriu Clujenii. Clujenii au cea mai buna descriere a orasului, suntem ca un sat cu blocuri.
Aproximativ în aceeași zonă, acum trei zile un autoturism a rupt un stâlp, înlocuit recent. Eu am văzut zeci de accidente îngrozitoare numai în ultimii doi ani în proximitate. Poliția rutieră (culmea), instituția care poate preveni tragediile pe CALEA MORȚILOR (deocamdată botezată Calea Clujului), este singura care se opune măsurii logice de scădere a limitei de viteză la 50 km/oră. Problema s-a discutat oficial în ședința Comisiei Mixte de Circulație.
Cred că instituția are un nou șef, deci eu am speranță în reanalizarea situației.
Viteza stabilită de 70 km/oră încurajează șoferii, care circulă cu 90 -100 km/oră sau mai mult, viteză la care este imposibil să eviți tragediile.
Viteaza legală de 50 km/oră i-ar tempera, probabil s-ar circula cu 70 – 80 km/oră, dai la această viteză mai sunt șanse de prevenire a accidentelor.
-
Corect! Si cat castigi, totusi, cu cei 20 km/h in plus? Calea Clujului nu are sute de km, sa zici ca ai castigat cine stie cat timp.
Pfff.. trebuia sa ti se caute loc de veci azi.. de ce traiesti inca animalule?
Restricționarea la 50 km nu se impune, deoarece circulația este permanent restricționată de noi pentru cercetarea accidentelor rutiere. Scapă cine poate – deviza noastră.
3 stalpi ? Avea peste 150 km / ora ?
Si langa gradina zoo, e un stalp de beton pus la pamant. Cum se umezeste un pic asfaltul, apar expertii in condus. Vai ca nu o prins frana, vai ca a derapat, vai ca eu nu am nici o vina daca a derapat sau nu a tinut frana. Masina cand trebuie sa franez ea trebuie in clipa aia sa opreasca, dar vai ca masina are dotari dar nu au functionat ca eu merg cu 200 pe drum alunecos.
-
Stalpul ala a mai fost ras odata prin toamna!
Numai ce il inlocuisera cei de la Electrica cu unul mai gros ca diametru.
Acum l-au ras meseriasii inca o data.
In locul celor de la Electrica, eu nu l-as mai inlocui.
Pe ce criterii stabiliti, voi, astia de la Bihon, ca un accident e grav sau nu? Intreb pentru un prieten.
Conducatorul nu are nimic, unde e gravitatea accidentului, in epava sau in stalpii rupti?
-
Ai invatat si tu asta cu “intreb pentru un prieten” si o repeti de sute de ori ca papagalul
-
si habar n-are cum se foloseste fraza “intreb pentru un prieten”
-
Bine ca nu a fost bmweu. Era mort soferu’!