Începând de luni, 25 octombrie 2021, accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), precum și în sediile structurilor subordonate va fi restricționat. Astfel, vor avea acces: persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
[eadvert]
Totodată, ANAF va lua măsuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr.3 la HG nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID19, cu modificarile si completarile ulterioare.
Servicii online
ANAF reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaţiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro. Pentru efectuarea plăţilor pot fi folosite servicii oferite de terţi: internet banking sau www.ghiseul.ro. Informaţii generale în domeniul fiscal se pot obţine la Callcenter ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60.
Trimite articolul
XCopi paste din comunicatul ANAF, ii bun articolul! Dar dc nu ne spune duduia cum face cu cei 60% din ANAF Bh care nu sunt vaccinati si care sunt la munca, pt ca au nevoie de banii!
La bancă ai voie la ANAF NU ! Dar dacă nu-ți plătești birurile la Anaf rămâi fără proprietăți !