În contexul evenimentului excepțional legat de răspândirea virusului COVID-19 (Coronavius), în intervalul cuprins între 11.03.2020-31.03.2020 activitatea de audiențe la Casa Județeană de Pensii Bihor va fi suspendată, urmând ca în funcție de evoluția situației să fie anunțate măsuri suplimentare.
De asemenea, activitatea de relații cu publicul se va limită doar la depunerea dosarelor de pensii (înscrieri noi la pensie) respectiv la ridicarea de documente la/de la sediul insituției. În intervalul programului de lucru respectiv de luni până joi între orele 8.00-16.30 și vineri între orele 8,00-14.00, informațiile solicitate de petiționari vor fi comunicate telefonic. În acest sens se va suplimenta numărul de personal care va răspunde la numerele de telefon alocate.
Excepție fac următoarele situații: solicitarea ajutoarelor de deces, expertizarea medicală şi alte situații excepționale, după caz. Pentru situațiile expuse mai sus, se vor impune măsuri de excepție în sensul că se va păstra distanța de cel puțin un metru între solicitant și funcționarul public de la ghișeu, precum și între publicul aflat în sediul instituției. Totodată se va asigura un aflux controlat al publicului în incinta instituției.
„În ceea ce privește celelalte tipuri de servicii, recomandăm să se apeleze la poșta electronică sau letrică în cazul în care se solicită recalculări/modificări ale drepturilor de pensie, etc iar acolo unde se impune, documentele în original vor fi transmise în regim de scrisoare recomandată cu confirmare de primire”, precizează Andaluzia Coraş, directorul Casei Județene de Pensii Bihor.
Doar telefonic sau online şi la Protecţia Consumatorului
Avand în vedere recomandarile grupului de comunicare strategica din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu coranavirus (Covid-19), precum şi numărul important de petenţi care se deplasează la sediul instituţiei, pentru a depune documente, aferente reclamaţiilor, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), a luat decizia ca în perioada 11.03-31.03.2020 activitatea în relaţia cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau corespondenţă electronică.
Astfel, la telefonul consumatorului 021.9551 şi 0259.431817 se pot obţine informaţiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare cât şi adresa poştală a Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Bihor.
Pentru informaţii legate de Direcţia de Insolvenţă a persoanelor fizice sunt la dispoziţie numerele de telefon 0213076785 / 0259431817 sau adresele de email: adresainsolventa@anpc.ro / salaruxandra@anpc.ro.
Trimite articolul
XBuna ziua,unde trebuie sal trimit online actele necesare pentru ajutor de deces?