Vineri, 5 iunie 2015, în cadrul evenimentului Caravana CoWorking, șase absolvenți economiști s-au prezentat în fața angajatorilor. Programul „Absolvenți în fața angajatorilor” este organizat de Departamentul de Management-Marketing din anul 2014, fiind la a doua ediție. Programul presupune că, la sfârșitul fiecărui an universitar, absolvenți ai programelor de studiu de la licență și de la master se prezintă pe sine, își prezintă competențele acumulate în perioada facultății, experiențele prin care au trecut, proiectele la care au participat, lucrările cuprinse în portofoliul didactic, precum și alte elemente ale marketingului și brandului lor personal. Prezentarea are loc în fața unui public format din angajatori, reprezentanți ai asociațiilor patronale, studenții din anul II care vor să știe ce îi așteaptă anul viitor la terminarea facultății, profesorii care au contribuit la transmiterea de competențe studenților și care vor să vadă produsul muncii lor, prietenii și susținătorii studenților, analiști ai pieței muncii și alte persoane interesate.
Absolvenții care s-au prezentat în acest an au fost studenții din anul III de la Management: Raul Marcel Buboi, Alexandra Oaie, Ramona Nasta, Călin Ilie Oros, de la Marketing din anul III- Emma Negruț și de la master Marketing și comunicare în afaceri, anul II- Florentina Crina Bara. Au participat angajatorii Term SRL, Buaria SRL, Kuhn and Parteners România SRL, Financo Management SRL, vicepreședintele Federației Patronilor- dl. Constantin Jurcă, consultantul în afaceri dl. Dacian Coita, vicepreședintele Asociației de Marketing Marketex- dl. Flaviu Porojan; ei au transmis studenților cerințele posturilor pe care le oferă, au recomandat viitorilor absolvenți să urmărească cu atenție cerințele angajatorilor și tendințele de pe piața muncii.
Directorul Departamentului de Management-Marketing, dl. Dorin-Cristian Coita, a prezentat acțiunile făcute pentru a conecta procesul de învățământ și pe participanții la educație la mediul de afaceri, la piața muncii, la tendințele, oportunitățile și provocările din mediul economic și social. În acest scop, la Facultatea de Științe Economice și la Departamentul de Management- Marketing s-au desfășurat mai multe activități de acest fel printre care amintim: constituirea Consiliului Consultativ- format din reprezentanții mediului economic și social care sprijină învățământul superior economic orădean și domeniile Management și Marketing, vizitele didactice în firme și organizații și ale reprezentanților acestora la cursuri și seminarii, acordurile de parteneriat semnate cu firme, organizații și instituții, stagiile de practică și internship ale studenților, cursurile organizate în parteneriat cu Celestica România și Google România, activitățile, întâlnirile și evenimentele cercului studențesc Excelsior, acțiunile de voluntariat ale studenților, evenimentele „Antreprenorii se cunosc din studenție” și „Absolvenți în fața angajatorilor”, constituirea Asociației de Marketing Marketex, a Comunității și a Clubului de Marketing precum și organizarea Programului de Mentorat pentru Studenți.
Reprezentanții angajatorilor au lăudat prezentările făcute de studenți, i-au încurajat să continue să își sporească competențele, i-au îndemnat să aibă așteptări realiste de la piața muncii, să fie pregătiți să își asume noi roluri, să îndeplinească cerințe dintre cele mai diverse, să fie pregătiți să învețe toată viața și în final au luat datele de contact și CV-urile participanților la eveniment.
Evenimentul a durat două ore și s-a desfășurat în cortul amplasat în fața Facultății de Științe Socio-Umane, în campus II al Universității din Oradea pe str. Universității nr. 1.
Citiți principiile noastre de moderare aici!