Diferența până la cele 120 necesare ar trebui să ajungă, tot câte 12 de grinzi pe săptămână, până la mijlocul lunii ianuarie 2020. Lungimea unei grinzi de la viaduct este 24m și greutatea, de 21 tone, iar la pod, o grindă are 8m lungine și 5 tone.
Drumul are o lungime de 2.823 de metri, din care un viaduct de 246 metri. Au fost forați 92 de piloți la cel puțin 20 de metri adâncime în pământ, pentru a susține cele 9 pile și cele trei culei.
Conform graficului pe grinzi, pe finalul anului sau cel târziu la finalul lui ianuarie ar trebui să ajungă toate grinzile mari, dar atât livrarea cât și amplasarea lor e condiționată de vreme.
Trimite articolul
Xde ce nu scrieti adevarul ca firma a cerut de la primarie mai multe bani ca grinziile costa mai mult si firma nu a dat comanda in timp util si de aceea nu o sa fie gata drumul pana la termenul stabilit, adica pana la sfarsitul anului, numai la primavara anului viitor? si ca primaria nu are in plan pana acuma sa ceara penalizare pentru intarziere?
Dacă de la Real 2 nu se face o supercenturã în jurul orașului, orașul va suferi de aglomeraţie.
Cum le știi oradeanule pe toate ! Ii fi tare pui de ninja ! Știi de ce merg toate lucrurile prost in țara ? Pentru ca ne interesează ce e in curtea vecinului, nu ce e la noi in curte ! De comentat suntem toți buni ! Cred ca e mai important ca ce se face acolo se face bine, nu se face doar sa fie făcut ! te-ai întrebat dacă de exemplu termenul s-a prelungit din alte motive, zic si eu ?! Dar noi romanii hop sa dam in cap, de aia merg lucrurile prost suntem prea răutăcioși și frustrați !!!