În cursul anului 2024, 5.415 turiști au fost înregistrați pe platformă, aceștia putând astfel să beneficieze de o serie de gratuități și reduceri speciale.
„În cadrul secțiilor muzeale partenere, au fost oferite 9.533 de gratuități, în creștere cu 15.7% față de anul precedent. Cu un sejur mediu de 3,39 nopți, programul a demonstrat o creștere continuă a interesului pentru vizitarea Oradiei, atrăgând în principal turiști români (92%) și un procent de 8% turiști străini. Prin intermediul acestei campanii, turiștii care vor fi cazați la una dintre unitățile de cazare din Oradea, pentru minimum 2 (două) nopți consecutive, se vor putea bucura și anul acesta de multiple beneficii. În campanie pot fi înregistrate doar unitățile de cazare și membri ai industriei HORECA cu sediul în Municipiul Oradea”, se arată într-un comunicat transmis de reprezentanții Visit Oradea.
Cu ocazia lansării campaniei, cafenelele, restaurantele și unitățile de cazare din Oradea se pot înscrie până la finalul campaniei la adresa de email office@visitoradea.com.
„Printre beneficiile oferite turiștilor se enumeră accesul gratuit la obiectivele turistice administrate de Fundația de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage) și Muzeul Țării Crișurilor – Complex Muzeal, transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga rețea de transport public (OTL) și reduceri atractive la cafenelele și restaurantele partenere din Oradea”, se mai arată în comunicat.
Cum funcționează aplicația oradealifenouveau.ro?
Platforma www.oradealifenouveau.ro eficientizează comunicarea între furnizorii de servicii.
„Înregistrarea turiștilor, generarea codurilor de gratuități și comunicarea dintre partenerii campaniei se realizează prin intermediul acestui site, care nu este destinat utilizării directe de către turiști. Odată înregistrat în sistem, turistul va primi un mesaj cu un cod unic și un cod QR. Codul poate fi utilizat o singură dată și este nominal. Gratuitatea de 24 de ore pentru transportul public din Oradea se activează prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL, iar controlorii vor putea verifica valabilitatea codului”, se mai precizează în comunicat.
Campania va fi lansată pe 1 martie și va fi valabilă până pe 31 decembrie.
Trimite articolul
Xde ce trebuie să devină un gunoi turistic? nu vedeți că lumea votează fasciști, că s-au săturat de dobitoceala asta? până nu devine șoșoacă prefect de bihor nu înțelegeți că locuitorii nu vor orășel scump pentru turiști, ci oraș ieftin pentru trăit?
5400, cam asta e nivelul, daca lasa fiecare 1000 de lei in oras aflati cam cat se incaseaza din turism. Desigur, nu toti se integistreaza, nu toti cheltuie 1000 de lei, multe variabile. Ce mai conteaza, imagine sa fie!