Circuitul Hungaroring a găzduit pe 25 aprile prima etapă de viteză a Campionatului European Alpe-Adria precum şi a Campionatului Naţional Românesc. Deşi a trecut de la categoria Stocksport la Supersport 600 cu un motor de putere mai mică decât al concurenţilor, orădeanul Pentek Laszlo a reuşit clasări promiţătoare. Astfel, în campionatul Alpe Adria a punctat clasându-se pe locul VIII după ce a luat startul de pe poziţia a 12-a. Iar în cadrul CN s-a clasat pe locul II, după Mircea Vrăjitoru (CSM Bucureşti) dar înaintea experimentaţilor timişoreni Ionel Pascotă şi Cătălin Cazacu.
Următoarea etapă a ambelor campionate va avea loc pe circuitul de la Brno (Cehia) în perioada 15-16 mai.
Se poate şi mai bine
„În condiţiile în care pilotez o motocicletă cu 20 de cai putere mai puţin decât a celorlalţi concurenţi, cred că e de bun augur clasarea mea la Hungaroring. În curbe câştig timpi preţioşi pe care însă îi pierd în linie dreaptă, în faţa motocicletelor mai puternice. Chiar şi aşa sper ca la Brno să intru chiar între primii şase la ierarhia Alpe Adria. Dacă aş primi o sponsorizare de măcar 3.000 – 4.000 de euro pentru îmbunătăţirea motocicletei, aş avea şanse să intru între primii patru în clasamentul european”, spune Laszlo Pentek (19 ani), susţinut momentan, în limitele posibilităţilor, de Rozsdas Service – atelierul auto al tatălului său, şi de asociaţia sportivă Rebel Bikers Oradea.
Putem nota că şi comisia municipală a aprobat finanţarea cu 10.000 de lei a proiectului propus de Rebel Bikers pentru susţinerea competiţională a lui Laszlo Pentek. Şi este de aşteptat ca şi Consiliul Judeţean Bihor să aibă în vedere aprobarea unui proiect similar.
Mai trebuie spus că talentatul motociclist orădean concurează cu licenţă din partea Auto-Moto Iseco Târgu Mureş întrucât Federaţia cerea trasformarea Rebel Bikers din asociaţie în club sportiv.
C.H.
Citiți principiile noastre de moderare aici!