Sistemul electronic al cardului de sănătate este întrerupt, de marţi dimineaţă, din cauza unor probleme de comunicaţie, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate spunând, potrivit Mediafax, că servicile medicale pot fi oferite, până la remedierea defecţiunii, în modul “offline”, iar ulterior să fie raportate online.
Problemele au apărut marţi, în jurul orei 8:30, reprezentanţii CNAS declarând că serviciile medicale pot fi oferite pacienţilor, până la remedierea defecţiunii, de către furnizori în modul “offline”.
“Sper ca sistemul să fie remediat în cel mai scurt timp. Rog furnizorii de servicii medicale să respecte procedurile astfel încât această disfuncţionalitate să nu fie resimţită de pacienţi. Aceştia trebuie să primească serviciile medicale de care au nevoie, urmând ca medicii să le raporteze în termen de 72 de ore de la prestarea lor, pentru a fi validate”, a declarat preşedintele CNAS, Vasile Ciurchea.
Economistul Luciana Dorca, recent pe funcţia de preşedinte interimar CAS Bihor, a transmis că marţi dimineaţă la prima oră a primit mail de la Bucureşti prin care se informa despre sincopa apărută.
Până la ora 13:30, o parte din sistem fusese remediat, a adăugat Dorca, dar per ansamblu sistemul nu funcţiona.
Ulterior, purtătorul de cuvânt al CAS Bihor, Violeta Jurcă, a transmis informarea din Capitală, potrivit căreia, defecţiunea ar fi fost remediată integral.
Șeful a fost schimbat
JB a aflat în plus că şefia interimară de la CAS Bihor s-a schimbat iar. Dr. Mirela Laza, pusă preşedinte interimar la CAS Bihor acum vreo lună, a fost înlocuită cu directorul economic Luciana Dorca, dar fără a fi înştiinţaţi şi bihorenii, în slujba cărora lucrează. Tot temporar, activitatea de informare a opiniei publice a fost preluată de Violeta Jurcă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!